babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 7 marca 2013

7.03.2013 Sprawy babusine

Ząbek zrobiony i na jakiś czas temat dentystyczny mam z głowy. Wypytałam o protezy . Pasowała by mi taka w nowej technologii , która nie osiada i nie powoduje,że sąsiednie zęby się poluzowują  i nie niszczy szkliwa .. Niestety kosztowna zabawa . Ale odłożę i sobie taką zrobię - kiedyś . Jeszcze nie wiem kiedy ale zrobię. 
Walczę z ociągającymi się płatnikami . Hmm, kiedy nie walczyłam? Ale nie pierwszy to raz i nie ostatni. dam radę . 
Na degustację chyba się nie wybierzemy tym razem . Do świąt już całkiem blisko , czas się zająć porządkami i myciem okien zwłaszcza,że za tydzień giełda kamieni i minerałów więc dzień wolny obowiązkowy. Już się cieszę i snuję plany zakupowe. 
A poza tym jak zwykle wciąż czekają na porządki szuflady , biblioteczka i kwiatki na parapecie. No i ciuchy na sprzedaż . Wciąż obchodzę to jak pies jeża i zabrać się do tego nie mogę. 
We wspominkach znów muszę przerwę zrobić . Tym razem daty mi się nie zgadzają . Dopóki nie przejrzę wszystkich starych zapisków i nie poukładam sobie wszystkiego po kolei nie mogę nic nowego wstawić. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz