babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 12 marca 2013

12.03.2013 Nie rozumiem

jak można tak się ekscytować powszechnie znaną aukcją . Toż to czysta strata czasu . Wreszcie wystawiłam ciuchy . Zajęło mi to całe popołudnie ; obfotkowanie ( to akurat najmniej ) , opisanie , wystawienie na aukcji. na gumtree jakoś nie umiem się zalogowac . Przy okazji poćwiczę . Dziś odpuściłam na rzecz allegro. Może się coś sprzeda , może nie . Jeśli nie to przynajmniej sumienie mnie gryźć nie będzie,jak do opieki będę wydawać. 

A poza tym kupiłam sobie dwa wiosenne lakiery do paznokci ; żółty i zielony . To tak a propos dopieszczania się . Pewnie skończy się jak zwykle i użyję ze dwa razy , ale już sam fakt,ze mam i mogę jeśli zechcę poprawia mi samoocenę . 

Mężuś kupił gramofon . Jakieś dziwo ; nie dość ,że odtwarza stare winyle, to jeszcze można płyty zgrywać na SD karty albo pendrivy !  Hmmm , czego to ludzie nie wymyślą ... 

Zima trzyma się mocno.  

2 komentarze:

  1. Swoje nienoszone ciuchy po prostu zostawiam w siatce koło śmietnika i natychmiast znikają. Tylko, że ja latami nosze, bo sie przywiązuje do rzeczy, więc nie żal mi tych staroci.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam takie i zwykle wydaję do opieki społecznej , ale z kilku wyrosłam w szerz , a miałam na sobie raz , np. sukienki z wesel moich synów i firmowych imprez . Szkoda mi tak po prostu wydać , bo są nowe i w dobrym gatunku.

    OdpowiedzUsuń