babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 25 lutego 2013

25.02.2013 Codzienne sprawy babusine


Wszyscy chodzą „do tyłu” w tym roku – nawet kurier z UPS-u . Nie wiadomo plamy na słońcu , deszcz meteorytów ,kryzys finansowy najazd kosmitów , inwazja czerwonych mrówek czy inna plaga szarańczy … Jakaś przyczyna być musi.
Właśnie sobie uświadomiłam ,że od początku grudnia słońce wyjrzało na chwilę najwyżej ze trzy razy. Przyczyny chyba jak wyżej z wyłączeniem inwazji czerwonych mrówek.
Ostatnio dla relaksu, na chybił-trafił , zaglądam na różne blogi. Większość nic nie wnosi , ot piszą o przysłowiowej części ciała, przysłowiowej Maryny , ale trafiłam kilka ciekawych . Głowa boli jakie młodzi ludzie mają zainteresowania . No , ale Bogiem a prawdą to w młodości moje zainteresowania tez do standardowych nie należały , co skutkowało tym ,że znajomi ode mnie stronili , bo gadać o czym nie było.
A poza tym , to chyba się starzeję , albo mnie pogięło. Od jakiegoś czasu zaczęły mi się podobać koronki,, aksamity , falbanki , wiązania ,jakieś bufki , nawet wzory kwiatowe (inne esy-floresy nadal odpadają ) .I pomyśleć ,że dotąd z wzorków tolerowałam najwyżej paski i kratki , a i to tylko bardzo stonowane. Widać z upływem lat człowiek naprawdę dziecinnieje .
Zapisałam mężusia na szkole z projektowania i instalacji w budynkach zabytkowych i obiektach muzealnych. Kasa za to straszna , ale z takimi uprawnieniami będziemy mieli duuuużo roboty w mieście , zwłaszcza, że całe centrum jest wpisane do rejestru zabytków. 
Wspominki znów kuleją .

2 komentarze:

  1. Przymierzam się do dawno zapomnianego drutowania. Sama jestem ciekawa, co z tego wyjdzie. Ty to w sumie masz dość zajęcia z firmą, nie musiałabyś jeszcze sobie dodatkowych spraw na głowę brać, ale to dobrze, że ćwiczysz, zawsze jak to sie mówi " na starość jakby znalazł"! :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawda, ale ja tak odreagowuję firmę , inaczej bym chyba kota dostała.
    A co do robótek to , tego się nie zapomina, na pewno coś wyjdzie .

    OdpowiedzUsuń