babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 17 października 2012

17.10.2012 Delirium tremens


nazwa w sam raz dla piwa. Starszy synalek za przysługę wyświadczoną pewnemu Belgowi został obdarowany przez w/wymienionego kartonem belgijskich piw w różnych gatunkach. Chciałam się przymówić o jedną czy dwie butelki dla wuja , co by mu w zamian za suszone grzybki wręczyć , sięgam do kartonu, biorę do ręki pierwsze z brzegu , rzucam okiem na etykietkę i mało z krzesła nie spadłam ze śmiechu jak przeczytałam tę nazwę .
Jeszcze teraz co sobie przypomnę to mi łzy w oczach ze śmiechu stają .
A poza tym , załatwiłam rejestrację auta – tym razem szybko i sprawnie ; odmieniło się urzędnikom , czy coś...I nawet numer 90 mi dali bez zbędnego gadania.
Rano na wystawie w outlecie widziałam kapitalny , krótki żakiet z eko -skóry. Taki by mnie usatysfakcjonował. Zamierzam się do sklepu wypuścić i obejrzeć z bliska , a jakby się jeszcze w moim rozmiarze okazał, to bym sobie taki sprawiła , nawet gdybym 2-3 stówki musiała za niego położyć . Ale pewnie za dużo mi się marzy , o moje rozmiary w sklepach odzieżowych trudno. Wszystko na anorektyczki pasuje a nie taki słuszny kawal polskiej baby jak ja.
Z innych spraw to nabyłam znicze. Stoją na szafce do butów w korytarzu obok jesiennej kompozycji i czekają Święta Zmarłych , a rodzinka się wyśmiewa , więc im powiedziałam ,że tablicę upamiętniającą katastrofę w Smoleńsku tam powieszę. Wiem to głupio tak sobie żarty z nieboszczyków stroić...

                                        ************************
W sklepie byłam ... I tak jak myślałam , rozmiar kurteczki XS . Innych nie mieli... Szkoda... Odebrałam sukienkę . Całkiem fajna i zgodna z opisem , a miodowy kolor bajeczny! Mam na pocieszenie. 

2 komentarze:

  1. A może to było piwo dla odwyku! Od piwa wlaśnie! :-))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czy jakoweś odwykowe , ale podobno ulubione piwo Belga

    OdpowiedzUsuń