babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 15 października 2012

15.10.2012 Takie tam ...

Wycieczka na Pomorze Zachodnie dobrze nam zrobiła . Dziś jednak trzeba było wrócić do rzeczywistości czyli do obłędnej ilości pracy.  Z lekka - na razie tylko z lekka odblokowuje się spływ kasy . Jeszcze dwa - trzy dni i będzie ok.  Odebrałam paczkę z książkami. Czytania na ładnych parę tygodni, bo i koleżanka podesłała mi ciekawą pozycję  " Kochanki i Królowe kobiety władzy". Ciekawe . Wymaga skupienia , bo książka z gatunku popularno - naukowych , ale takie lubię najbardziej. 
Bon prix wysłał mi informację ,że poszła do mnie przesyłka z ciuchami. W sumie z jednym . Sweterka - bliźniaka  w kolorze mchu brakło w magazynach . Trudno , na razie będzie sukienka z dzianiny. Na chłody jak znalazł.. Nadal szukam botków na zimę i nadal nic godnego uwagi w sklepach nie widzę. Wszystko albo na niebotycznie wysokim obcasie , albo całkiem płaskie. Obcasy wiadomo odpadają , całkiem płaskie też Niby modne , ale póki co do wojska się nie wybieram , a najwięcej butów w takim własnie stylu. Dostanie czegoś pośredniego z obcasem 3-4 cm i bez dwucentymetrowego futra w środku  graniczy z cudem.. 
Dopisałam kawałek wspominek . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz