babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 24 marca 2011

24.03.2011 Kijowy sport

Tego mi było trzeba. Spałam jak mopsio przez całą noc i jakoś tak lepiej się czuję. Sama nie wiem jeszcze na czym zmiana polega ale jakoś tak mi jakby lżej . A wszystko za sprawą kijków do nordic walking . Zakupiłam ( na powszechnie znanej aukcji – najtańsze jakie znalazłam) i se chodzę. Znaczy się dopiero zaczęłam. Ale podoba mi się. W czasie spacerku spotkałam się przypadkiem z teściową młodszego synalka i jej koleżankę ( spacerują sobie codziennie ale bez wspomagania) i łazikowałyśmy razem Tak im się moje kije spodobały ,że postanowiły też sobie zamówić . Przynajmniej będę miała towarzystwo.
A poza tym mężuś się kuruje dalej.

p.s. Wystawione na aukcji skorupy spzredały się następnego dnia - wszystkie !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz