babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

sobota, 12 lutego 2011

12.02.2011 Sobota babusi Marychy

Awaria pralki opanowana. Magik zgodnie z umową przyjechał w czwartek w towarzystwie dwóch sztyftów , zabrali pralkę do warsztatu , po południu odstawili naprawioną . Skasował przyzwoicie, 180 zł razem z częściami , w tym wymienił fartuch przy drzwiczkach . Nie przeciekał, ale gość stwierdził,że skoro nie był wymieniony od początku , a już zużycie po nim widać , to długo już nie pożyje. No i mam pralkę jak nową . Nie przecieka – wypróbowałam. Dzień dziś pracowity jak każdy inny. Nawet w biurze miałam co robić. W domu jak w domu , zrobiłam jakieś pranie, ogarnęłam trochę sypialnię ,kuchnię i salon.. Mężuś został bohaterem w swoim domu i powiesił mi kolejny obrazek. Odszukałam stare , ręcznie malowane na deseczkach . Dostałam je w latach 70-tych ubiegłego wieku. Malowała je jedna miejscowa malarka . Już nawet nie pamiętam jak się kobieta nazywała. . A teraz mam luzik i zastanawiam się czy się zdrzemnąć czy brać za następną robotę, a pogoda dziś taka, że aż się prosi żeby wiosenne porządki zaczynać. A w każdym razie zrobić jakiś przewiew w szafie. A propos szaf ; ciuszki na wiosnę , które zamówiłam niedawno rewelacyjne , jakby szyte na mnie. Parub sztuk co bardziej znoszonych mogę się spokojnie pozbywać.
Jutro wyjazd do Poznania na spotkanie z przyjaciółmi. Już nie mogę się doczekać. Kupiliśmy im prezent . Ot tak sobie - z różnych okazji , których w ubiegłym roku się nazbierało. Zabierzemy też jakieś dobre winko . Przy okazji poszukiwania prezentu upatrzyłam sobie firanki do kuchni. . Piękny delikatny szyfon haftowany w białe i czarne róże. Koncepcję na firanki miałam inną ale te są po prostu piękne i nawet nie zbyt drogie. Muszę pomyśleć jak je kazać uszyć ,żeby wyglądały efekciarsko.
Sweterek dla wnusia na ukończeniu. Włóczka dotarła , nawet udało mi się zamówić identyczną jak ta kupiona u nas.

1 komentarz:

  1. A Ty jak zwykle zapracowana!
    Ale firanki już widzę oczyma wyobraźni!

    OdpowiedzUsuń