babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 12 lutego 2020

12.02.2020 Spraw babusinych parę

Nic szczególnego . Sprawy takie jak zawsze i w znormalizowanym tempie. Bez wyrywania sobie rękawów. 
Dzień mam nie szczególny , coś mi chyba zaszkodziło . Nie wiem czemu ostatnio tak mam , co jakiś czas dokucza mi żołądek. A może po prostu za dużo jem? 
W domu też nic takiego , wyprasowałam małżonkowi koszule, schowałam resztę zastawy po imprezie i zasiadłam do czytania . Muszę jednak robić sobie w tym przerwy, bo to trudna książka . 
   Kupiłam nowy numer "Mojego Mieszkania " . Chyba odpuszczę , bo to już nie to co kiedyś , zmienia się styl pisma, choć stałe rubryki zostały . Przejrzałam na razie pobieżnie i dosłownie mnie zatkało z wrażenia ; wciąż mi się wydawało , że to ja mam dużo "skorup" . Pewna bohaterka reportażu z dzisiejszego numeru ; ta to dopiero ma zestaw ! Moje zasoby to jest mały pikuś . 

6 komentarzy:

  1. Niektórzy lubią chomikować! 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam to w moich wielkopolskich genach niestety , bo innego uzasadnienia nie widzę

      Usuń
  2. No i widzisz. Masz jeszcze limit na zakupy porcelanowe. A żołądek czasami odzywa się z nerwów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam , ale zdrowy rozsądek mówi nie. Nerwy ? Chyba nie , ostatnio nie miałam żadnych nerwówek

      Usuń
  3. Prasa teraz zawiera więcej reklam niż treści, szczególnie ta tematyczna.
    Przestałam kupowac, niestety. Rzadko się skuszę na jakieś czasopismo, aby znów się rozczarować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z czasopism kupuje tylko Politykę i Newwsweek , czasem jakieś dodatki historyczne , albo naukowe i nasz miejscowy tygodnik . No i Moje Mieszkanie , ale chyba dam sobie spokój- nie z powodu reklam , tylko styl już nie taki jak dawniej , coraz bardziej nowoczesny i minimalistyczny a to nie zupełnie moja bajka .

      Usuń