babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 10 lutego 2020

10.02.2020 Jak obiecałam

wrzucam foto . Nie ma tego dużo . Zajęć tyle, że nie mam kiedy robótkować i zdjęć robić też nie za bardzo . 
Zacznę od robótek

Szydełkowy pokrowiec na telefon wnusi - smok Szczerbatek a jakże


I jeszcze jeden smok , tym razem maskotka na pocieszenie , że pobyt u dziadków nie wyszedł - trochę krzywy , ale robiłam bez schematu ani żadnego zdjęcia tylko z głowy

 A tu moja nowa zastawa z drzewkami bez liści - już w użyciu






Ze stołem tym razem nie szalałam. Trochę szkiełek i kilka świeczek- podgrzewaczy w szklanych świecznikach przypominających kostki lodu .


6 komentarzy:

  1. I super. Serwis piękny. A maskotki urocze. I stół zachęca A oto chodzi. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Drzewa bez liści to mój ulubiony motyw. Mam nawet kilka bluzek z tym obrazkiem i już obmyślam jak sypialnię przerobić w tym stylu.

      Usuń
  2. Bardzo mi się podobają te talerze!
    A stworki superaśne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak je zobaczyłam w naszym sklepie z gospodarstwem domowym , to w zachwyt wpadłam. Tyle,że się za długo namyślałam i wykupili więc zażyczyłam sobie na prezent , no i mam

      Usuń
  3. Ja też bym chciała taki pokrowiec na telefon:)) myślałam, że to kotek, sorry..:) bo ja wszędzie widzę kotki:) jest świetny !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podaj wymiary zewnętrzne telefonu i adres gdzie wysłać to Ci taki zmajstruję . Dałam radę ze smokiem to i z kotem chyba sobie poradzę, choć nie ręczę za szybki termin wykonania . Adres meilowy mam na interii : hannamaria małpa interia pl

      Usuń