babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 11 lutego 2020

11.02.2020 Codzienne sprawy babusine

Dziś miałyśmy dzień latający ; załatwiałyśmy sprawy na mieście ; nowe wizytówki, zakupy w hurtowni papierniczej , poczta i próba dorwania firmy , która nam robiła litery świetlne. Jedna nam pękła z nieznanych przyczyn i reklamowaliśmy mniej - więcej w lipcu ubiegłego roku . Gość przyjechał , zabrał pęknięty plastik żeby dopasować nową literkę i ... no właśnie i mimo licznych telefonów i pisania meili ani myśli sie wywiązać . Postanowiłyśmy gości poszukać i oględnie mówiąc zjechać . Po drodze goście zmienili siedzibę i jak ich namierzyłam w końcu po adresie i po dłuższym szukaniu , dotarłyśmy do siedziby okazało się ,że znów się wyprowadzili. Ale nie odpuszczę . Namierzę ich w końcu. 
W domu nic szczególnego , ogarniam chatkę po imprezce , podrasowałam wnuczkowi strój misia na przedszkolny balik - trochę miał za krótki , wszyłam klin w spodenki , doszyłam ogonek i dorobiłam na drutach ściągacze do nogawek ,żeby je wydłużyć . Strój jak nowy i pasuje na małego. 
Czytam "Prawiek i Inne Czasy" Olgi Tokarczuk. Na razie nie wiem co o tym myśleć , ale dopiero zaczęłam , 70 stron to nie wiele . Napiszę jak skończę . Na razie mogę powiedzieć ,że czyta się łatwiej niż sądziłam , aczkolwiek nie są to książki dla każdego. 

4 komentarze:

  1. Przeczytałam "Bieguni" , nie za szybko , ale podobało mi się , czułam wszędzie psychologię , jak bym grzebała w swojej psychice i można się czegoś nauczyć . Polecam i czekam na Twoją opinię .Myślę , że każdy odbiera te książki inaczej , ale warto poczytać , bo Olga Tokarczuk wie co pisze .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawiek jest zupełnie inny . Raczej świat fantazji , choć osadzony w bardzo mrocznych realiach zapadłej wsi. Jest ciekawiej niż się spodziewałam.

      Usuń
  2. Przypomnienie ludziom, ze powinni się wywiązywać z obowiązków jak najbardziej pochwalam. A i dzień trochę inny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem trzeba, choć nie wiele z tego wyszło. Nie taki inny , bywają i takie ; po prostu jedna z wielu spraw , które trzeba załatwić

      Usuń