babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

sobota, 3 sierpnia 2019

3.08.2019 "Lubię kiedy jest sobota"

Tę piosenkę też . A dzisiejsza sobota minęła nam całkiem przyjemnie mimo ,ze trzeba też było trochę popracować na sam koniec. Nasłuchaliśmy się muzyki , pobawiliśmy z wnusiami , którzy wczoraj w nocy wrocili z nad morza . Młodzież przywiozła nam wędzoną rybkę . Amatorką ryb nie była i nie jestem , ale ta była świeża i całkiem smaczna. Wciągnęliśmy na kolację . A potem udaliśmy się na przejażdżkę rowerową . Przez ostatnie lata powstało dookoła miasta mnostwo ścieżek rowerowych . Pojechaliśmy nad nasz zalew , objechaliśmy go dookoła , posiedzieliśmy sobie trochę na ławeczkach nad zalewem i wróciliśmy . Na ścieżkach tłoczno . Ludzie biegają , jeżdżą na rowerach i hulajnogach,  chodzą z kijkami albo po prostu spacerują . Miło było złapać trochę ruchu na świezym powietrzu. 
Rano jak zwykle pojechałam na zakupy. Na zieleniaku pustki. O ile owoce są dostępne właściwie wszystkie, choć droższe niż w ubiegłym roku , to warzyw brak. Dosłownie śladowe ilości . Jedynie pomidory , kabaczki i ogórki można kupić na każdym stoisku bez szukania. Susza zniszczyła uprawy. 

7 komentarzy:

  1. Miła taka sobota. I dobrze się czyta o tych rekreacyjnych sciezkach. Ładnych miejsc nigdy dość. Ja wczoraj pierwszy raz jadlam kalafiora bo tu to warzywo zimowe. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas miasto mocno inwestuje w rekreację . Po prawdzie to już wszystko mamy ,więc teraz przyszedł czas na rekreację i ozdabianie miasta

      Usuń
  2. Miałam leniwą sobotę do wieczora. Z sąsiadeczką zza strumyka pojechałyśmy do miasta na Noc Poetów.
    "Wymiatała" Szczepkowska! :-))))
    Dzisiaj idziemy u nas, na country i Tomasza Szweda!
    Pozdrówka niedzielne! ;-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie u Was z tymi imprezami , a na noc operetkową co planują ?

      Usuń
    2. Wesołą Wdówkę i pieśni włoskie!

      Usuń
  3. Świeża rbbka z nad morza , ale apetytu mi narobiłaś .Jutro skoczę do sklepw , jak mi nie przejdzie . U nas też zainwestowali w ścieżki rowerowe i dobrze , a wczorajszy koncert Polsatu całkiem dobry był . I wiesz co , zaimponowała mi Doda ubrała się w tiul z tęczy , a koncert organizował marszałek .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda , coś miało być . Niestety nie widziałam , bo jakoś terminy przegapiłam . Znaczy Doda dała po nosie marszałkowi.

      Usuń