babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 31 lipca 2019

31.07.2019 Sprawy babusine

Z bramą skończyło się dobrze. Gość się nie wypierał , zobowiązał się zapłacić ,myślę, że swoje zrobiły filmiki z kamery . Wyszło, że kupił najdroższą antenę do wifi na świecie ( antenka 40zł , mechanizm do bramy ok.500) . No cóż...
Miałam dziś matkę zawieźć na badanie krwi , ale zanim po nią pojechałam zjadła śniadanie . Nosz... Twierdzi,że zapomniała, ale kto ją tam wie. Spróbuję jutro. Wstaje wcześnie więc zadzwonię do niej zaraz po 7 rano i przypomnę żeby nie jadła.
Sama muszę zrobić rentgen stopy . Na wystawie w Lwówku , ktoś mnie nadepnął . Zabolało , ale nic mi nie było. W trakcie wchodzenia po hotelowych schodach miałam wrażenie, że coś mi się przemieściło ale specjalnie się tym nie przejęłam . Trochę pobolewało , ale od trzech dni zamiast minąć boli coraz bardziej aż utykam.  Nie wiem dlaczego. Chyba jednak coś mi się stało z tą nogą . Może dam radę w piątek. Prywatnie, bo na nfz nie mam zamiaru wystawać w kilometrowych kolejkach i drugie tyle czekać na wyniki. 
Pojechaliśmy dziś na obiad do takiej przydrożnej restauracji za miastem. Oczywiście pierogi. Małżonek zamówił z mięsem , a ja ,że ostatnio mięsa zjadam ilości śladowe zamówiłam z serem. No i szok; męzuś dostał z mięsem , polane pietruszkowym masłem i porcję pięknie ułożonych warzyw i zieleniny do tego , a ja ni mniej ni więcej tylko deser pierogowy . Nie przesadzam , podano mi z kawałkami ananasa i bitą śmietaną polaną sosem truskawkowym . Typowo na słodko. Było pyszne , ale jak na obiad to dość osobliwie . 

4 komentarze:

  1. Osobliwości jedzeniowe swoją drogą, ale najważniejsza Twoją stopa! Nie lekceważ tego, bardzo często takie sytuacje prowadzą do poważnych komplikacji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wychodzi ,że nie mogę tego zlekceważyć . Złapało i trzyma.

      Usuń
  2. Osobliwe ale bardzo bardzo. Jatam zawsze z mięsem . Czytam dalej bo mialam drobną przerwę. :* antenka rzeczywiście kosztowna. 😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio mięso omijam . Nie mam zapotrzebowania

      Usuń