babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 21 marca 2019

21.03.2019 Kilka myśli w wiosennym klimacie

Ale najpierw trochę danych prawie statystycznych ;  właśnie stwierdziłam ,że mam już 2222 wpisy na tymże blogu . Dzisiejszy jest 2223.  Sporo. 
W parku za moim starym biurem kwitną już fiołki i jakieś drobne żółte kwiateczki . Nie znam nazwy,  ale wyglądają uroczo. Widziałam , bo byłam dziś odebrać wnusię ze szkoły i zaparkowałam obok starego biura a potem poszłam do szkoły przez park. Ślicznie jest a powietrze straciło zimową ostrość.
Pierwszy dzień wiosny ... Dzień wagarowicza ... Dzień kiedy w lo obchodziliśmy imieniny naszego dyrektora i dzień młodzieży . Bywało wesoło . Fajne czasy 
Nasze prace remontowe postępują . Dziś już mamy wykute kable i wystawione komody . Byłoby więcej , ale wpadła do nas młodzież z wnusią i już się pracować za bardzo nie dało . 
Po jutrze wystawa kamieni . Tym razem zabiera się z nami młodzież i wnusia. 
No i trzeba zmienić klimaty blogowe na wiosenne.



2 komentarze:

  1. Gratulacje. Cyfra imponujaca. Muszę i ja zerknąć na bloxa póki jest i zobaczyć ile się nazbieralo przez 6 lat i ciut. Opowiedz o wystawie kamieni. Ciekawa jestem.:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne,że opowiem jak co roku zresztą, chociaż nie wiem czy tak od razu , bo mam przedremontowy bałagan wszędzie

      Usuń