babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 27 lipca 2018

27.07.2018 Nie mam weny ,

do pisania, nie mam energii ani ochoty do działania . Upał mnie rozłożył. Nawet myśleć mi się nie chce. Tylko bym leżała w bezruchu . Wiem , wiem to nie zdrowo itd.  Dla nie poznaki ( żeby nikt nie myślał, że się tylko lenię ) mam pod ręką książkę . Zaczęłam dziś czytać "2020 Bitwa o Polskę" . Na razie parę stron , ale język i styl zachęcają żeby kontynuować . 
Mam już prawie całe wc zrobione , jeszcze jedna ściana , fugi i prace wykończeniowe. 
Jutro dzień na świeżym powietrzu . Może skorzystam z okazji i popływam w jeziorze? 

2 komentarze:

  1. dzień nad wodą przywróci chęć do życia. U mnie też upalnie ... i w całej chyba Europie. W kraju chyba kolejne " lato stulecia ". Buziaki i odpoczywaj

    OdpowiedzUsuń