babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 7 marca 2018

7.03.2018 Przednówek

w całej okazałości , czyli taki jakiego nie lubię . W nocy sypnęło śniegiem , rano zrobiła się chlapa a przez cały dzień mżyło . Paskudztwo. Dobrze,że chociaż jest cieplej. 
 W pracy walczymy z RODO. Dosłownie : walczymy. Temat jest najgorszy z jakim do tej pory przyszło nam się mierzyć. 
Przyszły sukienki dla mojej wnusi. Obie prześliczne . Jak przewidywałam synowa skrzywiła się na ceny i stanęło na tym ,że jedną odeślemy . Jednak bardzo mi się podobają i najchętniej zostawiłabym obie. Zobaczymy po przymiarkach.
Zlikwidowali mój ulubiony salonik prasowy. A tak miło się tam kupowało . Szkoda. Na szczęście mam niedaleko biura jeszcze jeden , choć nie tak sympatyczny jak tamten. Wybór w czasopismach i książkach porównywalny więc będę tam zaglądać częściej. 
Cena za remont łazienki jednak okazała się normalna. Trzeci majster podał cenę identyczną jak pozostali dwaj. Spróbuję ponegocjować , może któryś coś odpuści. Tak czy inaczej koszt większy od zakładanego , trzeba będzie się spiąć. 

4 komentarze:

  1. walki nigdy nie naleza do przyjemnych. A dla mnie osobiscie snieg i chlapy tez nie. Wole zdecydowanie ciepelko i wiosne i taka mam bo mamy 17°C. Zonkile kwitna i narcyzy tez na moimi przydomowym tarasie. A w domu w doniczkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak , u Was klimat łagodny . Na prawdziwą , kwitnącą wiosnę jeszcze musimy trochę poczekać.

      Usuń
  2. Jeszcze trochę i będzie miło wyjść z domu. No i prace ogrodkowe. Tych zazdroszczę . Odwzajemniam zyczenia chociaż późno. Buziam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Właśnie dziś stwierdziłam, że moje roślinki rosną , mróz im nie zaszkodził.

      Usuń