babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 5 marca 2018

5.03.2018 Zrobiłam sobie wolne

wczoraj  , od bloga . Jakoś nie miałam nastroju do pisania . Czas sobie leniwie upływał, wieczorem obejrzeliśmy pełną , reżyserską wersję filmu "Królestwo Niebieskie " , ponad godzinę dłuższy od wersji kinowej. Film bardzo ciekawy , dobrze zrobiony ze świetną obsadą aktorską i dbałością o szczegóły historyczne ( co w amerykańskich produkcjach raczej się nie zdarza) i wspaniała ścieżka muzyczna. 
A dziś zwyczajny dzień w pracy i popołudnie z wnusiami. Przyjechała młodzież i maluchy . Pogadałyśmy z synową , uzgodniłyśmy świąteczne menu i podział obowiązków ( co się sprowadziło do ustalenia , że robimy jak co roku ) dzieciaki biegały z pracowni dziadka do salonu i z powrotem , wygłupiały się i bawiły klockami, a tata z dziadkiem majstrowali coś przy internecie . 
Cieplej. Niby zapowiadali u nas opady , ale jak to u nas ; nie padało , nawet nie poudawało. Wiosnę już się czuje w powietrzu . Jeśli o mnie chodzi to bardziej niż na wiosnę jako taką czekam na pracę w ogródku. 

4 komentarze:

  1. Fajnie, ze masz dobra relacje z synowa! Tez bym tak chciała z teściowa ale po latach prób odpuściłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dogaduję się z obiema synowymi , fajne mi się trafiły, lubimy się . Z moją teściową też nie było łatwo ,ale po paru latach nam sie poukładało

      Usuń
  2. Czadami trzeba sobie zrobić blogowe wolne. Staram się pisać codziennie ale często robię dzień wolny. Wciąż pada przy temperaturze 8,9 stopni. Takie przedwiośnie polskie. :)**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Deszcz potrzebny , szczególnie na przednówku

      Usuń