babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 6 lipca 2017

6.07.2017 Obiecane fotki

Dziś nie będę się produkować , pokażę co obiecałam parę dni temu i fragmenty mojego ogródka sprzed dwóch tygodni. Dziś w ogródku już o wiele więcej roślinek widać i kwitnie wszystko . Zacznę od ogródka :
Krzaczki pomidorowe , dziś już pomidorków jest o wiele więcej i zaczynają żółknąć 

I fragmenty skalniaka , na razie słabo to wygląda , ale już się rozrosło 


I moje domowe nadmorskie klimaciki - girlandka zlinki i proporczyków 


Żaglówka z kory - młodzież myśli ,że to z powodu pływania motorówką takie marynistyczne dekoracje , ale to nie prawda , obmyśliłam je już żimą 


Nawiązanie do stateczków w butelce 


Na kominku sprawdzają się kamienie w kolorach morza , w towarzystwie muszli i świec całkiem ładnie się prezentują 












No i mój stały kącik dekoracyjny , wciąż jeszcze w tonacji czarnej 




I najważniejsze ; kolorowe poduchy ! 




4 komentarze: