babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 18 lipca 2017

18.07.2017 Sprawy babusine

"Źle się dzieje w państwie duńskim" jak mawiał Hamlet . Źle się dzieje w naszym Państwie , ginie na naszych oczach praworządność i niezawisłość sądów . Ale widać suweren musi się przekonać jak to jest, jak trzymają za mordę i po niej leją . 500 + przesłoniło zdrowy rozsądek i wyłączyło instynkt samozachowawczy. A mnie się płakać chce jak na to patrzę . Rok 1980 i 1981 obudził nadzieje całego społeczeństwa , na jakieś normalne życie , w normalnych warunkach , jak żyje cała Europa . I 27 lat budowania tej normalności wszystko wali się w gruzy . A sejmu pilnuje kordon policji z armatką wodną i barierkami . Jak w 1717 roku obrady pod strażą . Tylko wtedy chodziło o to ,żeby obrad nie zerwać , a dziś ,żeby postawić na swoim. Co następne ? Atak na wolne media , zdelegalizowanie opozycji ?  Smutne to. 
Na moim prywatnym podwórku normalnie , praca , rachunki , załatwianie spraw . 
Zadzwoniła dziś moja przyjaciółka z Podlasia sprawiając mi tym wielką radość . Poplotkowałyśmy sobie dobre pół godziny albo i dłużej . 
Prezentacja udana , kilka dni testów a potem opracujemy materiał do oceny oferty i zobaczymy. Przetargu na serwery nie wygraliśmy . Może i lepiej . 
Piekę chlebek w automacie ; pachnie w domu bardzo smakowicie . Po południu stan spiżarni powiększyłam o dwa słoiki konfitur jagodowych i dwa słoiki soku z czarnej porzeczki . Z jagodami to jest taki mały eksperyment. Użyłam cukru żelującego ze stewii. Ciekawe jaki będzie efekt , czy będą równie smaczne jak tradycyjne.

8 komentarzy:

  1. Złe sie dzieje tylko dla niektorych i sadzac po komentarzach w polskich mediach, dla mniejszości. Niby takie garstki radykalnej opozycji, jak ja nazywają, na ulicach. Przestaje to rozumieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczytaj onet , dziennik gazetę prawną , tvn , polsat itp media niezależne . TVP to już nie jest niezależna telewizja tylko tuba propagandowa. Tych ludzi na ulicach nie są garstki, tylko dziesiątki tysięcy. W tej chwili przed sejmem stoi dobre kilkanaście tysięcy , to samo w innych dużych miastach , a jak protestowały kobiety to nawet po takich małych miastach jak moje były tłumy.

      Usuń
    2. To wiem Haniu, ale strasznie trudno mi uwierzyć, ze Wiadomości, w XXI wieku moga przypominać dziennik z 1981... Różnic nie widzę. To co sie dzieje to jaks koszmar.

      Usuń
    3. A jednak mogą i faktycznie różnic nie ma,no może ta , że występują bez mundurów.

      Usuń
  2. Mam nadzieję ze tę protesty obudzą nasze społeczeństwo. Oby do wyborów bo przecież musi się zmienić. Dobrze ze przynajmniej w spiżarni rządzi dobrą gospodyni. ***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , własna spiżarnia najważniejsza - zawsze to powtarzam , zwłaszcza,że sytuacja bardzo mi przypomina czasy stanu wojennego i wszystko co wokół tego czyli brali w zaopatrzeniu również , choć na razie nam to nie grozi , ale nie wiadomo , w którą stronę pójdą sprawy

      Usuń
  3. Za pogaduchy dziękuję . Co do tego co się dzieje to wiesz co myślę "ten świat jest źle pomyślany , poczciwy szewc zabił smoka , a korzystają barany " Telewizja PIS tak ogłupia i manipuluje , że boję się ,że niektórzy nawet mądrzy dadzą się nabrać , a gra idzie i o tron i o tort .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogłaś ująć tego lepiej . Ja programowo nie oglądam telewizji , która mnie co dzień obraża i wyzywa od gorszego sortu i świń oderwanych od koryta . Choć w świetle tego co się dzieje to taka ksywa to właściwie powód do dumy

      Usuń