babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 19 lipca 2017

19.07.2017 A to już zaczynał być taki fajny Kraj

Zaczynał . Ludzie uwierzyli ,że można się do siebie uśmiechać i wspólnie budować dobrobyt . A dziś co ... Sytuacja przypomina czasy stanu wojennego. Jeszcze dwa lata temu nie przyszło mi do głowy ,że ludzie wyjdą na ulice tak masowo i będą to robić tak często. I nie są to garstki radykałów jak chciałaby to widzieć tvpis ( tak z małej litery , na dużą nie zasługuje ) a dziesiątki tysięcy . W sejmie wyzwiska i przepychanki ; emanacja tzw. miłości bliźniego w wykonaniu partii rządzącej . Patrzyłam na to wszystko nie wierząc temu co widzę i słyszę . Na to , że MNU w końcu trzaśnie pięścią w stół i stanie po stronie społeczeństwa i konstytucyjnego ładu nie ma co liczyć , pod sejmem i pałacem prezydenckim tłumy ze świecami i zniczami w rękach skandujące hasła wolnościowe  , w tle Hymn Polski, Oda do Radości i Warszawianka - ta z 1830 . Znów dzieją się rzeczy ważne i szaleje wiatr historii .A ja chciałabym pożyć w normalnych czasach , przekonać się jak to jest , żyć w normalnych czasach . Jak na razie począwszy od 1980 wciąż żyję w ciekawych . Przekleństwo jakieś ... 

7 komentarzy:

  1. " Obyś żył w ciekawych czasach". I nam się to przytrafiło. Niestety. **

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, chińskie przekleństwo podobno , ale dlaczego właśnie nam je posłano ?

      Usuń
  2. Zobacz w jakich ciekawych czasach żyjemy , mówił mi J w latach 80 , robimy to dla naszych dzieci , będą żyły lepiej , pełniej , będą wolni . I co po 30 latach zoong
    Mam się na to godzić , moje wnuki mi tego nie wybaczą . Będę krzyczeć , nie będę milczeć .Dziś trudno mi zrozumieć dlaczego posłowie i senatorzy przysięgający przestrzegać konstytucji w rażący sposób ją łamią , demolując wojsko , sądy , system emerytalny , szkolnictwo, cały dorobek ostatnich 30 lat, przyznając sobie klauzurę nieomylności , innym zaś odmawiając prawa głosu . Jakim prawem ? Wolnej Polski już nie ma .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krzycz , ale uważaj na onery . To tak z przymróżeniem oka, a tak na poważnie ; mocno , ale niestety prawdziwie. Należy krzyczeć . Jeśli i u nas coś zorganizują to i ja będę krzyczeć

      Usuń
    2. Póki co , krzyczę tu symbolicznie na swoim blogu

      Usuń
  3. Dla mnie to zamach stanu, ale juz sie wypowiedziałam u siebie... Dobrze, ze jestem emigrantka, dobrze, ze mam inne obywatelstwo i paszport... I hm... Chciałbym, zeby nie... Ale rodzicom moim tez emigracje doradzam. Po raz pierwszy lecę do Polski z żalem w oczach, po raz pierwszy nie chce byc w Polsce...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No , bo to jest zamach stanu . Mam nadzieję ,ze następna ekipa rozliczy to wszystko dokładnie i zapłacą za to wysoką cenę , w sensie prawnym oczywiście

      Usuń