babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 16 lipca 2017

16.07.2017 Miło było

spotkać się z przyjaciółmi . Czas zleciał zdecydowanie zbyt szybko zwłaszcza mnie, bo brakuje mi ostatnio babskich plotek . Panowie jak zwykle omawiali wielkie sprawy tego świata , a my jak to baby ; przygotowania do wesela , kreacje , zakupy i tp. Spotkamy się niedługo , bo już 14 sierpnia na weselu. 
A tak poza tym niedziela jak niedziela . Pospałam dziś prawie do 9.00 co na takiego rannego ptaszka jak ja, jest co najmniej ewenementem . Zwykle wstaję dużo wcześniej. Zagotowałam butelki z sokiem żeby się zamknęły , przygotowałam obiad - takie tam zwyczajne czynności . 
A w Kraju protesty przeciw ustawom o sądownictwie . Słuszne protesty , bo stoimy na skraju dyktatury. Obawiam się jednak ,że niczego nie zmienią i przyjdzie się odnajdywać po raz kolejny w nowej rzeczywistości. 

4 komentarze:

  1. Mnie też brakuje babskich ploteczki. A sytuacje w kraju może poprawić tylko zmiana rządu. Ja już nawet nie zaglądam do gazet bo mnie przysłowiowy szlag trafia. Dobrego tygodnia Haniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz ten komfort, ze jakby co to we Włoszech masz swój drugi dom ( ale co ja tam wiem , z mojej perspektywy tak to wygląda, choć pewnie Ty widzisz to zupełnie inaczej) i dobrze , cieszy mnie,że przynajmniej niektórym dane będzie żyć bardziej normalnie niż nam tu w Kraju.

      Usuń
  2. Jak dobrze, ze w końcu odetchnelas! Co do sytuacji w Polsce chyba przestałam rozumieć i pojmować. Moze ojciec mi to wytłumaczy jak dolece. Ale czy ja chce sie w te problemy zagłębiać? Raczej nie. Mam swoje. Trochę to egoistycznie brzmi ale od czasu jak sie urodziłam czyli od 1973 roku chwała Bogu całe moje zycie jest usłane polskimi problemami kalibru narodowego bądź osobistego. I czas nabrać wiatru w żagle. Wybrałam inny kraj do zycia i do bycia, problemów w nim sporo mniej i żyje mi sie lepiej. I chyba tylko tego będę sie trzymać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie Tobie mogłabym odpisać to samo co Luci . Dobrze wybrałaś i słusznie uważasz,że trzeba dbać o swoje. Życie zaszłościami historycznymi absolutnie nie ma sensu. Pamięć owszem , ale patrzeć trzeba w przyszłość a to póki co u nas dobrze się nie zapowiada

      Usuń