babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 17 lipca 2017

17.07.2017 Zakwitły wrotycze

a to oznacza pierwsze, delikatne tchnienie jesieni. Od dawna , z niebywałą regularnością wrotycze zakwitają tuż po połowie lipca. Lubię to żółte zielsko i nawet robię z niego bukiety. 
Pogoda szaleje , nocą padało , dzień duszny i pochmurny a teraz wieczorną porą słonecznie. 
W pracy tydzień zaczął mi się nie ciekawie . Zaginęła wysłana w piątek paczka ze sprzętem pomiarowym o sporej wartości. Od razu mi ciśnienie poszło w górę i zaczęłam szukać . Po niemal dwóch godzinach udało mi się i na szczęście paczka leżała na magazynie  firmy kurierskiej pod Łodzią i odbiorca mógł ją sam odebrać dzisiaj. Muszę zadzwonić i sprawdzić . No i przez tę akcję przysiedziałam w biurze prawie do 18.00. Jutro mamy ważną prezentację . Jeśli wszystko dobrze pójdzie i sprzęt spełni oczekiwania , będziemy realizować ogromny kontrakt. 
Wieczór spokojny , nie zabieram się do żadnych zajęć . Poczytam "Pónocną Drogę " . 



5 komentarzy:

  1. Wrotycz to wspaniałe ,niedocenione ziele , skutecznie zwalcza wszystkie pasożyty ,odstrasza muchy , komary i kleszcze , preparaty wrotyczowe maja działanie lecznicze .Zakazany jest w UE , nie wiem czemu ja to zioło kocham .

    OdpowiedzUsuń
  2. Wrotycz to wspaniałe ,niedocenione ziele , skutecznie zwalcza wszystkie pasożyty ,odstrasza muchy , komary i kleszcze , preparaty wrotyczowe maja działanie lecznicze .Zakazany jest w UE , nie wiem czemu ja to zioło kocham .

    OdpowiedzUsuń
  3. Och nie... jeszcze nie jesień.Dobrze ze paczka sie znalazla. Buziaki bo idę czytać kolejny wpis.

    OdpowiedzUsuń