babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 27 grudnia 2016

27.12.2016 Nie wiadomo znów : śmiać się czy rwać włosy z głowy ...

Z powodu polityki . Tego co wyprawia nasza nowa ekipa już nawet komentować się nie da. Co jeszcze wmyślą ? Atak kosmitów ?Proklamują republikę bananową ? Powołają święte officjum ?  Była już koronacja Chrystusa na Króla Polski , obowiązkowy apel smoleński na każdej uroczystości z asystą wojska i przedsiębiorcy , którzy na złość władzy nie chcą zarabiać pieniędzy  , a teraz jakiś pucz . Tyle,że pucz to przewrót z użyciem siły , a tu tylko opozycja protestuje w sali sejmowej przeciw niedopuszczaniu ich do głosu i wyrzuceniu z sejmu dziennikarzy. Na naszym wielkopolskim gruncie też podział. Władze miasta trwają przy swoim i konsekwentnie nie godzą się na czytanie apelu smoleńskiego a co za tym idzie nie zapraszają na uroczystości wojska ale już wojewoda z nadania pisu urządza swoje obchody z asystą i do Leszna przenosi i nawet całą filozofię do tego dorobił ,że niby chce rozszerzyć obchody na całą Wielkopolskę . Tyle ,że w Lesznie ich wygwizdali , a reszta Wielkopolski i tak rocznice Powstania - przypominam jedynego wygranego w naszej historii- zawsze obchodziła po swojemu . Jakiś świat alternatywny nam się stworzył czy coś... 
A tak poza tym to koniec świątecznej laby . Trzeba było się zabrać do pracy. Marnie mi to dziś szło . Inwestycje - dwie ostatnie- prawie rozliczyłam. Musze kilka spraw doprecyzować jutro z rana . Zaczęłam też inwenturę . Jak na razie udało mi się policzyć jeden regał i kilka szufladek.  Czasu mam mało do końca roku , a tu wciąż jeszcze wpadają kolejne zlecenia i oferty do roboty.Dom na razie w poświątecznym rozgardiaszu zatopiony i prędko pewnie z tym porządku nie będzie. Na razie wyprałam tylko koszule mężusia i kilka innych ciuszków . Do piątku jakoś opanuję sytuację . W ostatni dzień roku i następny czyli w swoje urodziny nie zamierzam zajmować się żadnymi domowymi ani firmowymi sprawami . Tylko muzyka ,coś do czytania, dobre winko i jeszcze lepszy nastrój . 
A w ogóle do czego to podobne żeby w końcu grudnia kwitły krzaczki na trawnikach . Nawet dziś fotkę zrobiłam . Pokażę przy czasie. 

2 komentarze:

  1. U mnie było 24 stopnie i jutro ma być podobnie. Anomalia pogodowa nawet jak na Włochy. ***

    OdpowiedzUsuń