babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 22 listopada 2016

22.11.2016 Jak co wieczór kilka spraw babusinych

Dziś Św. Cecylii . Wspominam znów o tym bo w planach miałam córkę o tym imieniu , wyszło inaczej i mam dwóch synów , ale Święta wynagrodziła mi to po latach w postaci uzdolnionej muzycznie wnusi,  bo wiadomo,że Cecylia to Święta od śpiewu kościelnego. Wnusia śpiewa w świeckim chórku ale przecież liczą się zdolności . Dzięki Ci Św. Cecylio. 
Martwimy się o rok przyszły. Prognozy gospodarcze są coraz gorsze , a prezes wszystkich prezesów i jego eka kreują nowego wroga czyli przedsiębiorców. Nie wiemy na czym stoimy. W naszej karierze zawodowej zapowiada się kolejny kryzys , tym razem na gruncie lokalnym , bo koniunktura na świecie nie jest najgorsza . Tylko, że po poprzednim jeszcze się  dobrze nie pozbieraliśmy . No cóż , nie pierwszy to raz i pewnie nie ostatni .Zamiast się zamartwiać , trzeba robić tak żeby przetrwać. Póki co idzie dobrze i tak już pewnie zostanie do końca roku . Kolejną robótke zakończyliśmy , wstępnie już ją rozliczyłam . Jeszcze kilka poprawek i wystawiam fakturę . Trzy kolejne jeszcze w toku , nie licząc pomniejszych . W tym roku budżetówka nie szaleje z zakupami - to już negatywny efekt zmian . Zrobiłam dziś kilka rankingów naszych odbiorców - to w celu przygotowania nagród i upominków świątecznych . Jest tego znów trochę , choć mniej niż w roku ubiegłym . Poziom raczej wyrównany. 
Ojjjj, czekam na te Święta i koniec roku jak już dawno mi się nie zdarzyło . Sama nie wiem dlaczego.
Kilka dni temu Fusilla przywołała starą , jeszcze z czasów dts bajkę o ciepłym i puchatym , którym należy się dzielić więc się dzielę ; ciepłego i puchatego dla wszystkich moich Czytelników i Gości. 

2 komentarze:

  1. No tak.Dziwie sie dlaczego nie ma mojego komentarza, a on pod poprzednim wpisem wyladowal!:-))) Zatem tylko pomacham wesolo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja odmachuje równie wesoło ! Cieszę się ,że tu zaglądasz.

      Usuń