babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 3 sierpnia 2015

3.08.2015 Uczucia mieszane

mam . Wszystko przez to,ze nieopatrznie posłuchałam sobie dyskusji na temat czy Polska jest w ruinie.  Jasne i oczywiste jest,że nie jest , w wręcz przeciwnie , Polska rozwija się i pięknieje z dnia na dzień. Mamy mnóstwo jeszcze do zrobienia , mnóstwo błędów popełniono i pewnie jeszcze wiele zostanie popełnionych , ale trzeba naprawdę bardzo złej woli żeby tego rozwoju  nie widzieć. A wynik sondy na ten temat jest smutny , więcej naszych rodaków uważa ,że Kraj jest w ruinie i to aż 75 % a tylko 25% ,że nie jest .Wstyd mi się w tym momencie przyznać do narodowości. A ten głupi PiS ( czyt. psychopaci i schizofrenicy, bo inaczej trudno ich określić )   kreuje taki wizerunek. Obciach na cały świat . Nie wspominając o tym ,że tym głupim spotem z Nowej Soli z jakąś starą fabryką i chwastami w tle podrywa wizerunek miastu, które słynie z tego, że jest doskonale zarządzane i wspaniale się rozwija. W moim mieście chyba by ich psami poszczuli , przynajmniej ja bym tak zrobiła , gdyby nas tak pokazali.  Porażka .  Ja po swoim mieście i regionie widzę rozwój. Jeszcze trochę i moje miasto, będzie odleglejszą dzielnicą Poznania . W ciągu ostatnich 10 lat pobudowało się wzdłuż 92-ki tyle ,że trudno jedną miejscowość od drugiej odróżnić . Moje miasto jest jednym wielkim placem budowy ; budują się mniejsze i większe firmy , domy prywatne i deweloperskie , remontują kamienice , budynki należące do miasta i powiatu , budują i remontują drogi i ścieżki rowerowe, na prawie każdej ulicy są nowiutki place zabaw dla dzieci , nawet spółdzielnia mieszkaniowa , zdążyła wyremontować prawie wszystkie bloki.  Jeździmy trochę ,nie tylko po Wielkopolsce i wszędzie dzieje się podobnie . Dawno się tak nie wkurzyłam jak dziś z powodu polityki. 
A tak poza tym , dzień dziś miałam spokojny , choć pracowity. Naskrobałam się konkretnie , ale i konkrety z tego będą . Rozliczyłam prawie wszystkie ostatnie inwestycje i pomniejsze zlecenia. 
Na budowie znów postęp. Dziś już cały budynek otynkowany i ocieplony , przywieźli już styropapę na dach i jutro ruszą z ocieplaniem dachu. Po urlopie chłopaki zaczną układać instalacje. 
A poza tym upalnie , czego nie lubię . Na szczęście w biurze jest przyjemniej.  Szkoda,że nie ma czasu na jakiś wyjazd. 

7 komentarzy:

  1. Hania ja też widzialam jak Polska pięknieje. Jak wyremontowane są dawne " zapyziałe" miasteczka. Teraz to kolorowa bajka. A V podziwia polskie szosy.
    Szkoda tylko, że brak miejsc pracy. Buziaki
    No i nam emerytom nie specjalnie się wiedzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tą pracą to jak gdzie - u mnie bezrobocie jest na poziomie 6-6,5% co tydzień kilka stron ofert pracy w miejscowym tygodniku. Co do emerytur , też chyba zależy jak kto trafił z pracą . moja matka ma bardzo wysoką emeryturę , teściowa młodszego syna też , moja nieco mniej ale też nie źle , ale wiem ,że i na najniższej ludzie "jadą "

      Usuń
  2. Trzeba chyba mieć bielmo na oczach i żylaki na mózgu, aby nie widzieć i nie pamietać, jak wygladał kraj jeszcze dwadzieścia lat temu!
    Najbardziej mnie wkurza to, że ludzie tak łateo dają soba manipulować i zgadzają się na każdą głupotę, którą im Ci wszyscy psycho i schizo sprawiedliwi wmawiają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic tak nie wkurza jak głupota , przynajmniej mnie . Nie pojmuję jak można się tak dawać manipulować i nie myśleć .

      Usuń
  3. Trzeba chyba mieć bielmo na oczach i żylaki na mózgu, aby nie widzieć i nie pamietać, jak wygladał kraj jeszcze dwadzieścia lat temu!
    Najbardziej mnie wkurza to, że ludzie tak łateo dają soba manipulować i zgadzają się na każdą głupotę, którą im Ci wszyscy psycho i schizo sprawiedliwi wmawiają!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie jest , moje miasto nigdy nie było tak wspaniałe , jak teraz , urokliwe i odnowione i to wszystko stało się w ostatnim dziesięcioleciu , ludzie piją kawę w ukwieconych ogródkach , wyleguję się na wspaniałych miejskich plażach i narzekają na wszystko . Nie rozumiem tego , ale ja telewizji prawie nie oglądam , żadnej , ani TVN ani Trwam i pewnie dlatego nie rozumiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie jest , moje miasto nigdy nie było tak wspaniałe , jak teraz , urokliwe i odnowione i to wszystko stało się w ostatnim dziesięcioleciu , ludzie piją kawę w ukwieconych ogródkach , wyleguję się na wspaniałych miejskich plażach i narzekają na wszystko . Nie rozumiem tego , ale ja telewizji prawie nie oglądam , żadnej , ani TVN ani Trwam i pewnie dlatego nie rozumiem :)

    OdpowiedzUsuń