babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 27 lipca 2015

27.07.2015 Sprawy babusine

Młodzież starsza na wakacjach. W firmie sezon ogórkowy . Nareszcie lekkie zwolnienie tępa . Na budowie ciąg dalszy robót dachowych - robili dziś attykę i zwożą styropian i siatki na ocieplenie. Idą jak burza. Budowlaniec przyniósł pierwszą fakturę . Wyszło zgodnie z planami. Jutro przeleję mu kasę i niech robi dalej. 
Pod blokiem mamy hałdy ziemi , maszyny budowlane, koparki i inny sprzęt drogowy. Budują pod chodnikiem kanalizę do VW. Nieciekawie wygląda taki krajobraz księżycowy , no i głośno . Maszyneria robi straszny hałas. 
Mężuś obgaduje  sprawy przyłącza gazowego dla naszej firmy - szansa, że uda się załatwić gaz miejski nie wielka ale jednak się pojawiła, a ja przymierzam się do porządków w szafie i jak zwykle , nie specjalnie mam ochotę. 

2 komentarze:

  1. A wydawało mi się, że skomentowałam. pewnie nie zatwierdziłam. Sezon ogórkowy ma swoje prawa.Buziaki

    OdpowiedzUsuń