babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 27 maja 2015

27.05.2015 Wyjątkowo spokojny dzień

jak na nasze możliwości . W pracy spokojnie i bez pośpiechu , choć i tak było co robić . Kilka ofert , kilka przesyłek i ciąg dalszy inwestycji.  Nawet zdołałam się urwać do miasta. Chciałam sobie jakieś sandałki poszukać , ale nic z tego. Wszystko jakieś takie bez wyrazu. Było się nie namyślać tylko kupować jak były , ale ja z zakupami tak mam ; nigdy nie mogę się szybko zdecydować . 
Chłodno , powiedziałabym nawet,że zimno. 
A poza tym przygotowałam sobie na jutro szparagi i naprawiłam buty. Urwała mi się połowa takiego ozdobnego kwiatka. Poradziłam sobie ; poszukałam dwa jednakowe guziki , oderwałam połowę ozdoby z drugiego balerinka a w te miejsca przykleiłam guziki. Mam nadzieję ,że będą się trzymać. 
Jutro wybieram się na targ - znowu . Wybieram się tak już czwarty czy piąty tydzień, ale może będzie od rana spokojnie i dam radę. 
Opychamy się truskawkami. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz