babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 29 grudnia 2014

29.12.2014 Finiszujemy

Inwenturę nadal mam głównie w planach. Wciąż jeszcze siedzę w ofertach i zakupach . Jutro znów dzień będzie zwariowany i pracowity. 
Po pracy zrobiłam kilka zakupów z myślą o Sylwestrze . Fig  świeżych nie dostałam więc muszę koncepcję sałatki zmodyfikować . Kupiłam melon . Też wyjdzie, choć inna. 
Będzie zupa grzybowa w bulionówce , naleśniki z farszem mięsnym i serowym , sałatka z roszponki, melona i serka pleśniowego i falafele , a jako dodatek do nich sos na bazie jogurtu, może zrobię jakiś kolorowy deser jeśli zdążę. Na przekąski  małe kanapeczki z pastami i jakąś dekoracją w postaci ogórka, pomidora , winogron itd  oraz marynowane grzybki , warzywa , pieczarki  i jakaś patera z wędlinami i serem ( jedna z koleżanek jest wegetarianką , muszę ją też czymś nakarmić). A poza tym do przegryzania postawię bakalie, orzeszki w czekoladzie, jakieś cukierki. Mam też jeszcze trochę pierników . Słodkie na imprezach u nas nie idzie więc specjalnie piec nie będę. Oczywiście napoje , dla kierowców bezalkoholowy poncz , dla reszty mnóstwo dobrego wina i oczywiście o północy szampan.. Cieszę się na gości . 
Za oknem zima na całego .  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz