babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 31 sierpnia 2014

31.08.2014 Niedzielne sprawy babusi

Z wnusiem dobrze. Dużo lepiej niż zapowiadało się wczoraj. Ząbek cały , nosek lekko obdarty i mała ranka na górnej wardze. Przed południem przyjechał z nim syn. Jechali na obiad do drugich dziadków i do kuzyna na urodziny (mama w pracy) . 
Leniwie mija nam niedziela . Mężuś buszuje w necie , ja kręcę się od rana przy domowych zajęciach. Wyprasowałam i rozwiesiłam firanki w kuchni i w sypialni - nie lubię prasować szyfonu , ale lubię szyfonowe firanki więc czasem muszę się pomęczyć . Przy okazji kilka koszul mężusia . Wszyłam sobie ulubione spodnie i jeden z aksamitnych żakietów . Uwaga : po 8 cm !!!  Mniej mnie o 14 kg. To już nie byłe co.   Wciąż nie mogę się zdecydować na poprzymierzanie . Czasu też aż tyle nie mam, żeby trwonić go na mierzenie ciuchów. 
Na chwilę przyjechał syn z wnusiem . Mały miał sprawę do dziadka : naprawić grę . Gra zabytkowa , znaleziona w szpargałach taty , gdzieś z końca lat osiemdziesiątych . Rzecz polega na zbieraniu jaj . Taki drobiazg a jaka frajda. Dziadek grę naprawił oczywiście. 
A poza tym ... po raz pierwszy od długiego  czasu ucięłam sobie poobiednią drzemkę i mogłam kilka godzin poświęcić na czytanie. Czytam drugą część trylogii pani Cherezińskiej . "Niewidzialna Korona" . jeszcze się więcej dzieje niż w "Koronie Śniegu i Krwi" . Jeśli ktoś lubi fantazy , to fajny kawał czytania , w dodatku osadzony w realiach Polski Piastów , bez obco brzmiących nazw i nazwisk. 
W tv dyskusja nad wyborem naszego Premiera na szefa UE. Ciekawy układ polityczny powstał . Ciekawam , kto go na stanowisku Premiera zastąpi?  

2 komentarze:

  1. Hania gratulacje 14 kg to świetny wynik i dobrze, że wnusio w formie Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Haniu, jesteś wielka i nie ciałem ale duchem!!! super :D

    OdpowiedzUsuń