babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 2 lipca 2014

2.07.2014 Znów spraw babusinych małe co nie co

Pół roku śmignęło jak z bicza strzelił. Od dziś "z górki" A niedawno była Gwiazdka i Wielkanoc... 
Pracy mam mnóstwo i jeszcze więcej dzwonienia. Od kilku dni wiszę na drutach i gadam, gadam, gadam , ustalam. Co z tego wyniknie , okaże się w ciągu najbliższych 10-14 dni. Na razie nie napiszę o co chodzi żeby nie zapeszać . 
Ucięła mnie dziś osa, prosto w brodę . Boli jak cholera , chociaż nawet nie spuchło. Jakimś cudem usiadła mi na łańcuszku od naszyjnika i przydusiłam jak pochyliłam głowę .
Urwałam się w trakcie dnia do miasta. Potrzebowałam kasę więc musiałam się udać do bankomatu . Oczywiście połaziłam po okolicznych sklepach . Tak na szybko,żeby trochę kości rozprostować i przewietrzyć mózg. W 5,10,15 jest wyprzedaż więc sobie nie odmówiłam , żeby nie nakupić ubranek dla moich wnucząt. Lubię im kupować ubranka . Wnusi szczególnie . Mała lubi chodzić w sukienkach a wybór jest niesamowity. Dziś kupiłam jej intensywnie zieloną princeskę z długim rękawkiem i biedroneczkami na spódniczce . Jest śliczna i bardzo elegancka . Już kiedyś się na nią czaiłam ale była bardzo droga a dziś proszę, tylko 29,90 . Oprócz sukienki kupiłam jej jeszcze zwykłą , prostą czerwoną bluzeczkę z wyszytym ptaszkiem . Też ładniutka . Pod bezrękawnik albo pod jakiś sweterek , do szkoły jak znalazł. Dla wnusia wybrałam szare dresowe spodnie z intensywnie niebieskimi aplikacjami i Koszulkę polo w takich samych odcieniach . Będą ładnie wyglądać . Ciuszki są bardzo dobrej jakości i bardzo mięciutkie z czystej bawełny, takie jak lubię.  
Jutro wybieram się na targ. Muszę uzupełnić zapasy zieleninki. A poza tym lubię się pokręcić w takich miejscach . 
Nakrycie na łóżko się robi. Mam już 5 kwadratów ( 33x33cm) . jeszcze tylko 13sztuk i będzie gotowy . W niedzielę wnusiu zażyczył sobie czapkę . Niebieską . Skoro wnusiu sobie życzy to babcia nie ma wyjścia . Następna będzie niebieska czapka . 
Lato wciąż chłodne , choć słoneczne. 

2 komentarze:

  1. Och Haniu, jak fajnie mieć możliwość czasowa poczytania co u Ciebie. Serdeczności. Teraz będe na bieżąc.

    OdpowiedzUsuń