babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 23 kwietnia 2014

23.04.2014 Sprawy babusine

Rusza się trochę z kasą i bardzo dobrze , bo kasa potrzebna . Rozliczyłam dziś kolejną inwestycję , oby klient się wywiązał  w terminie. 
Auto mężusia w warsztacie . Coś zazgrzytało i okazało się ,że rozrząd do wymiany . Następny w kolejności będzie mój. W końcu dostaliśmy części , ale wymiana potrwa około tygodnia, bo coś tam trzeba oddać do regeneracji . Kupno nowego się nie kalkuluje. Nadal jeżdżę bez przeglądu . Póki co udaje mi się nie podpaść policji . 
Burzowo ale ciepło , zakwitają bzy . Nawet jak na nasz fyrtel bardzo wcześnie .
Jutro wybieram się na targ. Muszę sobie kupić domowe klapki , bo moje żywot zakończyły i co więcej to się okaże. Może się na coś załapię . A  poza tym lubię się pokręcić pomiędzy straganami , a już dawno tego nie robiłam .  

3 komentarze:

  1. W Chorzowie nie tylko kwitna bzy ale i kasztany ... a targ uwielbiam i brakuje mi tego z Ascoli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kasztanów jeszcze kwitnacych nie widziałam, bzy tak...

      Usuń
  2. Też dziś zauważyłam kwitnące kasztany .

    OdpowiedzUsuń