babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 22 kwietnia 2014

22.04.2014 I po świętach

Przydał by się teraz jakiś dzień wolny na zrobienie poświątecznych porządków i odpoczynek . Było zwyczajnie , choć tłoczno i gwarno. Nie przejadłam się i nawet za bardzo nie odstąpiłam od diety . Dziś jak zwykle ... 
Po powrocie z pracy ruszyłam do porządków .Pochowałam zastawę , wrzuciłam parę szmat do pralki , nastawiłam zmywarkę , z pomocą mężusia stoły wróciły na swoje miejsce . Takie tam ...
 Syn przyjechał i zamontował mi koszyk do roweru. Fajnie wygląda . Zdecydowanie rower zyskał na wyglądzie.
Wymeldowałam się z DTS -ów . Definitywnie i ostatecznie . 10 lat wystarczy .Konta jeszcze nie usunęłam . Na kilka dni jeszcze zostawię , gdyby ktoś chciał podtrzymać ze mną kontakt . Tam już nie moja bajka . 
 Już się nie mogę doczekać majówki , ale jeszcze mam sporo do zrobienia i pozałatwiania.   

6 komentarzy:

  1. Tak Haniu ... moja tez nie choc ja konto trzymam bo sporo tekstow tam mam i czytam. I dobrze, ze Swieta mamy za soba. czy masz konto na fejsbuku ? Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konta na FB nie mam i przynajmniej na razie nie założę- ze względów bezpieczeństwa - zawodowo , na tym "lapku" mam wszystkie tematy firmowe, nie mogę pozwolić sobie na żadne wpadki czy awarie .

      Usuń
  2. pozwolisz, że będę u Ciebie bywać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie mi bardzo miło , bywaj kiedy tylko masz ochotę.

      Usuń
  3. Na DTS jeszcze podczytuję, ale pisać nie mogę. Nie czuję się tam jak u siebie. Innego miejsca też nie znalazłam :-( więc nie piszę i wszystko ginie w niepamięci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też już od dawna więcej czytałam niż pisałam . To już nie to co kiedyś . A dla pamięci może założysz blog?

      Usuń