babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 18 kwietnia 2014

18.04.2014 Prawie świątecznie

To się obrobiłam . Mięska upieczone , babka ,cebulowe bułeczki i chlebek też , mazurki - miniaturki też - jutro udekoruję . Koszyk też przygotowany , jutro tylko ułożę święcone i gotowe. Mało mam pracy w tym roku.  Jeszcze tylko bułeczki drożdżowe , ale to już drobiazg i przygotowanie gniazdek dla .zajączka i nakrycie stołu . No może jeszcze małe poprawki w dekoracjach . I możemy  świętować.  
A dziś parę fotek z mojej ostatniej działalności .
Ubranko dla rowerowego koszyka , poniżej lepiej widać efekty 


                       Tę zajęczą hordę zrobiłam wczoraj wieczorem . Dwa duże zasiądą w gniazdkach , a małe ozdobią stół wielkanocny 

I jedna z dekoracji kuchennych - jest jeszcze kilka ale nie zdążyłam obfotkować 


No i na koniec : WESOŁYCH ŚWIĄT !!!

2 komentarze:

  1. Pieknie Haniu. Ja tez prawie jestem gotowa. To Wesolego Alleluja :)
    Koszyk rowerowy obledny. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cudne. Ubranko dla koszyka powala mnie na kolana, zwłaszcza ta delikatna koronka haftowana. dobrego Haniu

    OdpowiedzUsuń