babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 13 kwietnia 2014

13.04.2014 Plan prawie wykonany

Poduszki "na ludowo" uszyłam - już są ubrane i dekorują kanapę . Nigdy za takim stylem nie przepadałam ,ale lubię odmianę . I ładnie wpisują się w wielkanocny klimat . 
Uszyłam też "ubranko" na rowerowy koszyk. Trochę mi to zajęło . Niby nic takiego ale łatwe to nie było. Jak wymyśliłam tak zrobiłam - koszyk jest w stylu wiktoriańskim ; czarne tło , czarna róża i dwie czaszki . Przydałyby się jeszcze jakieś kokardki , albo łańcuszki . Coś dorobię przy czasie . Parę takich udekorowanych jeździ po mieście , ale raczej na "słodko" ; kropeczki , kwiatuszki , serduszka ,pastele . Też fajnie , ale trochę nie moja bajka . Ja lubię mroczne klimaty więc je sobie zrealizowałam przy rowerze. Prawdę powiedziawszy mój rower choć markowy to mocno "orypany " . Młodszy syn namawia mnie na kupno nowego . Nie pali mi się do tego, przynajmniej na razie. 
A  poza tym do świąt prawie się przygotowałam. Zasiałam rzeżuchę , wypisałam kilka kartek świątecznych , wyprałam obrus i serwetki . Został mi do prania  koc i nakrycia z foteli i wyprasowanie wszystkiego , a potem to już tylko smakołyki będę szykować i kończyć świąteczne dekoracje. Może upiekę chlebek cebulowy na świąteczne śniadanie ? 
  

4 komentarze:

  1. Szkoda, że nie wpadłaś na pomysł, aby do mnie zadzwonic, byc może udałoby sie coś w pobliżu mnie załatwic, a tak znowu pewnie tylko migniesz po drodze! ;-(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blisko będę i liczę na wycieczkę krajoznawczą po Małym Białym

      Usuń
  2. ja tez na finiszu... pare drobiazgow... dekoracja i kucharzenie. Starczy czasu na ogrodek. Jeszcze tylko spore prasowanie... :) ale to lubie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ogródek to się wybieram po gryczpan do koszyka ( bukszpan znaczy )

      Usuń