babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 7 września 2011

7.09.2011 A to dobre...

Na jednym takim zaprzyjaźnionym forum właśnie przeczytałam , że robótki to rzemiosło historyczne i już na to projekty unijne piszą, na nauczanie rzemiosł historycznych znaczy!!! Klapa do podłogi mi opadła i nie wiem co o tym myśleć . Wychodzi,że ja jakiś relikt jestem , eksponat muzealny , albo co… I te co jeszcze robótkami się parają też.... A to ci dopiero … A ja i tak będę heklować , wyszywać , robić wnusiątkom czapki i szaliczki i nie dam się żadnym dyrektywom z UE ogłupić . Nie wiem ,co to była za audycja dziś rano, bo tylko fragment usłyszałam , ale radiowiec miał rację dywagując na temat tego,że „jak ma nam pod kopułą nie walić , skoro UE nakazuje marchewkę uważać za owoc”, a ja dodam od siebie : i robótki uznawać za rzemiosło historyczne.
Uheklowałam już korpusy całej rodzince jeży . Jednemu już nawet zrobiłam igły. Okłaczyłam się przy tej robocie niemożliwie , a jeż wygląda na wkurzonego . Mężuś mówi,że na pewno przemówienia Prezesa PiSu słuchał w tv i to dlatego tak się zjeżył. Źmudna robota to dorabianie igieł ale co tam , pobawię się . Efekt zapowiada się ciekawie.

1 komentarz: