babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 17 maja 2024

17.05.2024 Oj niedobrze, niedobrze, niedobrze - koledzy, niedobrze ...

 tak mi się skojarzył skecz z czasów PRL-u pt." Rycerzy Trzech" a naprawdę chodzi o moje oko. Nie jest dobrze , oko nadal mnie boli i jeśli nie odpuści , to w poniedziałek muszę do okulisty się udać. Kamyk, który wypłukałam z oka narobił mi problemu , bardziej niż myślałam. Dziś rano zresztą przecierając oczy wyciągnęłam drugi mniejszy.  Tak poza tym trochę się dzieje jak zwykle. Podrzuciłam matce mini- kamerkę . Wczoraj jej znajomka znów u niej była a dziś przelali matce emeryturę ( normalnie to 20, ale zwykle jest dzień-dwa wcześniej, a jak przypada sobota i niedziela , to jest już w piątek- też tak mam). Zakładam ,że uda mi się namierzyć co jest grane . 

Pod biurem posadziłam kolejne kwiatki w skalniaku a resztę przestrzeni obsiałam trawą. To akurat jest takie miejsce , że zarasta zielskiem zza płotu. Może trawa stworzy jakąś przeszkodę. 

Po obiedzie wybraliśmy się na zakupy cotygodniowe . Tym razem nie za wiele . Zrobiłam zakupy dla matki i przy okazji kupiłam sobie buty. No tak , w markecie też sprzedają buty. Takie szmaciaczki na lato , ale na grubej podeszwie . Trochę z mieszanymi uczuciami, bo w kolorze miętowym, ale w końcu to na lato więc może być . No i za drobną w gruncie rzeczy kasę. W sklepie obuwniczym zapłaciłabym trzy razy tyle. Mój małżonek za to wypatrzył mini tunel foliowy na działkę. Wprawdzie planowałam postawić dopiero w przyszłym roku ale jest nie zbyt duży i po przecenie kosztował niecałe 100zł więc wzięliśmy. Najwyżej ustawimy na przyszłą wiosnę.   A plany na jutro oczywiście  działkowe. Mam znów kilka sadzonek do uzupełnienia grządek , a jutro jeszcze zamierzam dokupić parę astów i cynii, kocimiętkę i ze dwie doniczki do ustawienia na pniaku po ściętej jabłonce . Zrobiłam z niego klomb więc ładnie uzupełnią kompozycję. Ale to jeszcze zobaczę . A teraz spróbuję jeszcze coś poczytać na dobranoc , ciąg dalszy o milicji z Poznania rzecz jasna. 

2 komentarze:

  1. Może to tylko zranienie, ale jak nie przejdzie, to rzeczywiście trzeba okulisty. Plany działkowe oczywiście na bieżąco, bo tak będzie. A kamerka się przyda. Kryminalny cykl Ci podpowiada, że trzeba podkreślić. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z okiem już dobrze ale o tym napiszę za chwilę . Kamerka stała tam gdzie ją postawiłam , zobaczymy co zarejestruje. Buziaki !

      Usuń