babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 12 maja 2024

12.05.2024 Uwaga ! Przechwalam się !

 Tym co zrobiliśmy w ogródku oczywiście . A trochę nam się udało i na dodatek wzbudziliśmy zainteresowanie innych działkowiczów. Prawie każdy , kto mijał nasz ogródek zwracał uwagę na nasze pomysły. Od razu mi się humor poprawił, bo miałam wrażenie, że walczę z pustynią . Na szczęście widać już pierwsze efekty. 



Akurat trawnik słabo mi wyszedł na zdjęciu , ale jest  i rośnie w oczach.

Coś nie coś już wyrosło i nadaje się do zjadania , szczypior na przykład i niektóre ziółka  , a lada dzień będzie sałata i rzodkiewka 


A to efekt naszej wczorajszej i dzisiejszej działalności , będzie ciąg dalszy a tam gdzie folia posadzimy karłowate drzewka owocowe. A na jesieni zrobimy kolejne grządki w miejscu gdzie dziś mamy już posiane warzywa i zioła. 

W skrzynkach rośnie już papryka, lodowa sałata i pomidory a w tych obok posiałam ogórki  i fasolkę szparagową 


I jeszcze widok ogólny , stąd nawet nieco lepiej widać trawnik. 

Tak poza tym pracowitą miałam niedzielę , bo i wyprałam zimowe i przejściowe kurtki i trochę od rana ogarnęłam chatkę , bo przez sobotnie działkowanie domowe zajęcia omijałam szerokim łukiem i dokończyłam przepierkę i wyprasowałam i nawet na poczytanie mi trochę czasu zostało. 
Dobrego tygodnia ! 


3 komentarze:

  1. Jaki porządek. To warzywnik całą gębą. Będą witaminki. Chea się chea na bieżąco. Trawnik widać. Rośnie ku chwale świętej Rekreacji. Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Realizuję swój plan , warzywnik powiększyłam , a te skrzynki okazały się strzałem w dziesiątkę . Rozwiniemy ten pomysł. Buziaki!

      Usuń