babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 26 grudnia 2021

26.12.2021 Świętuję


Gdzie byłam jak mnie nie było ? W domu oczywiście ; świętuję ,a dokładniej  świętujemy . W Wigilię z całą rodzinką , wczoraj na spokojnie z książkami w dłoniach i okularami na nosie , no i oczywiście muzyką w tle.  Dziś mamy podobne plany ; książki , spacerki , może odwiedzą nas teściowie młodszego , choć to nie całkiem pewne , bo też spodziewali się gości ale nie wiedzieli dokładnie czy na pewno dotrą . Stanęło na tym ,że się zdzwonimy. Czytam pogodne świąteczne historyjki , nieprzyzwoicie długo śpię i podjadam smakołyki ( czego oczywiście nie powinnam , ze względu na gabaryty) . Dziś tak samo zamierzam spędzić dzień , aha i pooglądać nowy sezon "Wiedźmina " bo już jest . A od jutra sprawy kończące rok z paruminutową przerwą na 3 dawkę szczepienia ale to po jutrze. Póki co , święta jeszcze są. Korzystajcie więc i świętujcie tak jak lubicie . I do zobaczenia za niedługo . 

Za oknami 12 stopni mrozu, śnieg i słońce . Już dawno nie było takich świąt.


 

8 komentarzy:

  1. Fajne takie leniwe świętowanie! U mnie z kolei ruchliwe. Wigilia u Wiewiórki, wczoraj u Muminka, a dzisiaj u Szwagrostwa! Odpocznę po Świętach!
    Przytulasy i uśmiechów moc ślę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne , odpoczywaj , choćby i po świętach. Ja muszę jeszcze trochę popracować , ale nadrobię i odpoczynek w swoim czasie .

      Usuń
  2. I ja mam dziś takie święta, jakie lubię najbardziej czyli bez biesiadowania, a z muzyką i książką. I z herbatą imbirową. Spacer, długi bardzo, w słoneczny mroźny dzień naładował mnie pozytywnie. Szkoda tylko, ze to już ostatni dzień Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak pięknie ! Muzyka i książki , no może jeszcze lampka dobrego winka i czego chcieć więcej ! Miło mi Cię powitać na moim blogu

      Usuń
    2. Nie jestem tu pierwszy raz;) zajrzyj do mnie, może mnie sobie przypomnisz:)

      Usuń
    3. No to już wiem co w trawie piszczy. A już myślałam ,że czymś podpadłam i mnie wyprosiłaś ( oczywiście żartuję) . Będę zaglądać.

      Usuń
  3. A ja się kuruje i widzę, że idzie ku dobremu. Może na Nowy Rok będę już w formie. Dziś wciąż w łóżku, ale z przerwami. To miłej końcówki Świąt. Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuruj się koniecznie , żeby ro zakończyć jak należy. Buziaki.

      Usuń