babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 28 maja 2020

28.05.2020 Nie lubię

ludzi, którzy się umawiają i nie przychodzą ,albo spóźniają . To był drugi raz . Jak się gość nie pojawi w sobotę , to go opieprzę i nie ważne ,że mamy u niego zlecenie na przyzwoitą kasę .Nie przyjdzie takiemu do głowy,że może mamy jakieś zajęcia na popołudnie zaplanowane , albo po prostu trzeba odpocząć . Raz już taki numer wyciął . Nie wie do czego telefon służy ? Mógł zadzwonić i powiedzieć ,że coś mu wypadło i nie może przyjechać . Wkurzył mnie i tyle. 
Czytam wiedźmińską sagę . Tom drugi, także złożony z opowiadań. Świetne książki , jak zresztą i inne pana Sapkowskiego. Ma gość wyobraźnię i fajnie pisze . Dużo lepiej się czyta niż Tolkiena i George R,R.Martina . Może to zresztą kwestia tłumaczenia , ale język jest bardziej przystępny i lekki niż u tamtych autorów . I czemu ja kiedyś nie lubiłam fantazy ? Nie mam pojęcia ; dziś lubię , nawet bardzo. 
Na inne zajęcia na razie nie mam ochoty, nawet wychodzenie do sklepów. Jakoś nie mam potrzeb. Niezbędne jedzenie i tyle. Dobrze mi w domu . Przyzwyczaiłam się przez to przymusowe siedzenie , czy jak ? 

6 komentarzy:

  1. No niestety, ja akurat Fantasy nie trawię, za to historyczne jak najbardziej!
    Pozdrawianki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze kilka lat temu mówiłam to samo, ale zmieniłam zdanie . To świetna literatura

      Usuń
  2. Do fantasy mam dokladnie stosunek mieszany. Uwielbia ten gatunek moja corka i czasem dam jej sie namowic na jakąś pozycję . Ale naprawdę rzadko. Niepunktualnosci nie znoszę. Trochę nas nauczony mieszkać w domu. Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze parę lat temu nawet na ten gatunek nie spojrzałam, aż namówiono mnie na przeczytanie Wiedźmina ( bo to moje drugie podejście do tej książki) i było warto . A dziś to jeden z bardziej lubianych przeze mnie gatunków.

      Usuń
  3. Należę do tych, co on Wiedźminów i Harrych Potterów trzymają się z daleka:) Z fantastyki przeczytałam tylko Metro 2033 Glukhowskiego, podobało mi się. Jednak za więcej dziękuję.
    Niewątpliwą zaletą izolacji jest to, ze dotarło do nas, iż do sklepu można iść raz na tydzień lub dwa. Zamierzam zostać przy tym na zawsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zacznij jeszcze raz od Wiedźmina. Myślę ,że zmienisz zdanie tak ja zmieniłam. A jeszcze parę lat temu nawet nie spojrzałam na literaturę fantazy . Harrego Pottera nie czytałam , ale kto wie , może pożyczę od wnusi , jak będzie przerabiać w szkole.

      Usuń