babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 22 lutego 2019

22.02.2019 Parę spraw babusinych

Już piątkowy wieczór . Szybko mi zleciał ten tydzień.  Nie mogę powiedzieć ,żebym się przepracowała . Jakoś tak udało mi się równomiernie sprawy porozkładać i mimo tego biegania pomiędzy pracą a sprawami matki zrobiłam wszystko co było do zrobienia. I nawet dłużników zdążyłam pogonić. I dobrze. Jutro z przyjemnością poświęcę czas na sprawy domowe i poświętowanie u starszej młodzieży. I może zmienię dekoracje w domu na bardziej wiosenne. Te zimowe zdecydowanie już nie pasują . Zbyt wiosennie za oknami.  Zakupy zrobiłam już dziś , rano tylko po świeże pieczywo wyskoczę i na pocztę wysłać przygotowane listy.  
Ubranko dla misia kończę. Jutro będzie gotowe. Wnusiu się ucieszy.  Książkę też już prawie przeczytałam i myślę ,że dziś dokończę . 
Lista spraw na przednówek :
- odmalować  ławę z epoki "wczesny Gierek"
-uszyć nowe zazdrostki do kuchni 
-zrobić próbki koloru na ścianie w saloniku ( na razie robiłam tylko na kartonie) 
-przetrząsnąć szafę z robótkami i książkami 
-kupić kinkiety i resztę materiałów do remontu
-inne ........................................................................................................................wpisać jak coś stzreli do głowy

2 komentarze:

  1. Tak tydzień się pośpieszył. A moment mamy marzec. I to pozytywny akcent bo zima musi odejść. Czy chce czy nie. Pokaz misia w nowych szatkach. Sprawy remontu nabierają koloru. :)***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dosłownie , bo w tej chwili największe wyzwanie to dobrać kolory. Pokażę miśka i jeszcze kilka innych robótek .

      Usuń