babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 17 lutego 2019

17.02.2019 Padnięta jestem

Trójka dzieci, które roznosi energia , to sporo jak na jedną babcię i jednego dziadka . Było fajnie , a dzieciaczki szczęśliwe , że pomieszkały u dziadków.  Jutro coś naskrobię , bo dziś już po prostu nic mi sie nie chce. Chyba usiądę z książką i poczytam. Dojechały wczoraj i zdążyłam odebrać z empiku.  Jeszcze nie wiem od czego zacznę , czy od III tomu Północnej Drogi czy od "Życia w Średniowiecznym Zamku".  
Mam nowe babciowe zadanie; ubranko dla ukochanego misia starszego wnuczka . Na szczęście miś nie jest zbyt duży. Zrobię mu jakiś sweterek na drutach i może jakieś porcięta w kratkę uszyję ... 

2 komentarze:

  1. Tak przypuszczałam, że padłaś. Jedno Wnuczę wystarczy a tu cała trójka. Ale frajda dla wszystkich i to się liczy. Zresztą nie byłaś sama. Był Dziadek. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziadek dostał w kość. Najmłodszy sobie dziadka przywłaszczył i nie było rady .

      Usuń