babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 12 października 2018

12.10.2018 Jak to dobrze

że już weekend. Jakoś zmęczył mnie ten tydzień . Jutro zamierzam popracować fizycznie na działce więc odpocznę od wszelkich rachunków, zamówień i pomylonych przesyłek . Pogoda zapowiada się letnia więc na pewno praca pójdzie jak założyłam. 
W niedzielę doroczna wystawa rolnicza . Zwykle jest w trzecią niedzielę października , ale ze względu na wybory przesunięto termin o tydzień.Wybieramy się , może kupimy jakieś fajne roślinki do naszego ogródka przybiurowego . Marzy nam się takie coś w rodzaju bonsai tyle, że większe. I co więcej się okaże. Może coś i na moją starą -nową działkę ? 
Nowe auto mi się sprawdza . Całkiem wygodne i łatwo się nim manewruje. 
Kupiłam sobie 2 pary rajstop- kolejne . Mam ich już mnóstwo w różnych wzorach i kolorach i naprawdę nie wiem czemu kupuje następne . Tym razem czarne w drobniutką krateczkę i gładkie jasnoszare.  Nie wiem kiedy je założę , bo wciąż ciepło. Październik okazał się wyjątkowo piękny w tym roku . Trudno uwierzyć ,że to już tylko dwa i pół miesiąca do końca roku. 

2 komentarze:

  1. Rajstopy się przydadzą. Nigdy ich nie ma m dość mimo, że chodzę większość roku w spodniach. Odstresuj się. Ja też spróbuję. Całusy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę , choć uzasadnienia żadnego takie zakupy nie mają. Buziaki!

      Usuń