babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 23 lutego 2018

23.02.2018 Spraw babusinych kilka na piątek

W pracy spokojnie , jak zwykle pod koniec lutego i pewnie przez marzec jeszcze tak będzie jak co roku. Potem wszystko się rozkręci. 
Mroźno choć nie tak jak od tygodnia zapowiadają . Nocą około -7 , w dzień  do +3 , Przynajmniej u nas.  Słonecznie i brak śniegu . Dziwna ta zima .
Majster od płytek wycenił mi robotę na 6 tysięcy, bez materiałów . Chyba jednak przesadził . Poczekam na drugą wycenę . Nasza łazienka nie jest znów taka wielka . Nie całe 3,8m2 i 1,5m2 wc. 
Zobaczymy . 
Wróciłam do mojej diety odchudzającej . W maju wnusia do I Komunii przystępuje , babcia musi ładnie wyglądać . Nie jest źle , porównałam sobie wymiary z tymi sprzed 5 lat , kiedy zaczynałam się po raz pierwszy odchudzać . Byłam o wiele grubsza, aż się zdziwiłam ,że aż tyle . Teraz chcę po prostu poprawić sylwetkę , z 5 kg mniej nie zawadzi. 
W niedzielę znów rodzinna imprezka , tym razem imieniny starszego syna i urodziny synowej . Świętują dziś , ale kawę stawiają w niedzielę. 
Na jutro szczególnych planów nie mam , może zabiorę się do renowacji fotelika , no, chyba ,ze mnie na coś innego najdzie . 
W sklepach już wielkanocnie ; zaczynają się pojawiać dekoracje . 
Plany babusine na koniec zimy :
- wiosenne porządki , ale bez napinki ; jedno , góra dwa pomieszczenia od razu
- przegląd szaf z ciuchami 
- robótki decoupagowe - dawno nic nie robiłam a kilka gadżetów czeka na ozdobienie 
- uszycie etui na łączone igliczki , leżą luzem w szufladzie i się plątszą 
- renowacja fotelika 
- inne ........................................., co mi strzeli do głowy 

2 komentarze:

  1. Plany spore. Ale i motywacja jest. Też mi się wydaje że cena jak na taki metraż kosmiczna. Chyba że nie wiem jak zdrożały uslugi. Milej soboty i jeszcze milszej niedzieli.**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję . Usługi zdrożały , ale mężuś pytał dziś znajomego budowlańca jak takie usługi stoją , twierdzi , że 40-50zł za metr2 . Temu wyszło prawie 200 zł więc chyba go poniosło. Miłej niedzieli.

      Usuń