babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 22 lutego 2018

22.02.2018 Miałam to napisać już wczoraj :

Za miesiąc kalendarzowa wiosna ! Ha!  Szybko zleciało . I jak wspomniałam miałam o tym napisać wczoraj , ale wściekłam się na matkę , no i wszystko inne mi z głowy wyleciało. Nawrzeszczałam na nią dzisiaj , że niczego nie załatwiła ale jak zwykle . Kręci , kombinuje i mi się odgraża i wręcz oczekuje ode mnie, że będę za nią płacić. Niedoczekanie !   Ratę za luty wpłaciła , wpłynęła dzisiaj. Za styczeń jest dalej zaległość i za śmieci też , za cały ubiegły rok.  Dogadać się z nią nie sposób . W tej sytuacji to jednak będę chyba musiała jakoś prawnie to rozwiązać i załatwić sobie prawną opiekę nad nią . Muszę w przyszły tydzień z jakimś prawnikiem pogadać jak się takie sprawy załatwia i na co będę miała wpływ . Inaczej nie ujadę . Chyba innej rady nie ma.
    Na popołudnie umówiłam się z majstrem od układania glazury . Przyszli w sile dwóch , obmierzyli, pooglądali , wyjaśniliśmy o co nam chodzi ,ustaliliśmy, że mają terminy wolne po połowie maja , a na jutro mają nam zrobić wycenę prac. Mam w zanadrzu jeszcze jednego gościa i mieliśmy się spotkać wczoraj , ale rozłożyła go grypa, więc musimy poczekać aż wyzdrowieje. 
   Zima prawie idealna ; lekki mróz i słońce . Brakuje tylko śniegu . Ten szaro-bury kolor zaczyna być nie do zniesienia, zwłaszcza teraz na przednówku. 

4 komentarze:

  1. Zima bez śniegu nie uroku. Rzeczywiście musisz pogadać z prawnikiem. Współpracy się nie doczekasz. **

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety , myślę nad tym i wcale mi się to nie podoba , ale jakoś problem muszę rozwiązać

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dzięki. Wesoło nie jest , ale muszę i z tym sobie poradzić.

      Usuń