babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 6 listopada 2017

6.11.2017 Sprawy babusine

Pracowe jak zwykle , nawet mnie dziś trochę wkurzało , bo szybko się wyrobiłam i poza tym nie wiele się działo oprócz tego . Ogródek wygląda ładnie choć liści znów do niego naleciało , ale taka to już pora roku ; jak sama nazwa mówi : listopad .A jak listopad to liście z drzewa lecieć muszą .
   Zamówiłam wczoraj w necie parę rzeczy i teraz czekam na paczki. Prezent dla młodszego synalka na imieniny czyli wodę Chrom Azzaro - jego ulubioną , dla siebie książkę pani Cherezińskiej "Płomienna Korona" ( trzeci tom ) ; będzie co czytać , bo to opasłe tomisko - sporo ponad tysiąc stron. Odwyk od szydełka i drutów zapewniony na dobry tydzień , albo lepiej. No i jak to ja , narwana baba: firanki z reniferkami . A co , tanie były 2,39 zł za metr to sobie zamówiłam . Właściwie to nie są firanki ale zazdrostki do kuchni .  A śwęta dopiero za prawie dwa miesiące .  Teraz to już bedę dekoracje świąteczne produkować ,żeby zdążyć na 6 grudnia , kiedy to zwykle sezon zimowy w domu otwieram . Narwana jestem .   
      Wyszedł już nowy numer "Mojego Mieszkania", świąteczny . Choinkami też rządzą mody . Trendy są dwa : klasyka czyli biały, czerwony, zielony, złoty i srebrny i drugi , który określiłabym jako udziwniony , czyli choinki ze skrzynek , kawałków drewna lub metalu, stylizowane na te sztuczne z PRL i tym podobne . Ja tam za takim udziwnieniem nie przepadam ale pooglądać lubię, czasem udaje się coś podpatrzyć i się zainspirować do wymyślenia czegoś własnego.
      Drzwi do szafy po liftingu wyglądają bardzo porządnie . 
     Dziś wypada dzień urodzin mojej Babci . Miałaby równo 120 lat , bo urodziła się jeszcze w XIX w . Wiadomo,że nikt tak długo nie żyje , a moja Babcia odeszła prawie 40 lat temu w wieku lat 83 ale wciąż jest dla mnie ważna i w różnych sprawach odwołuję się do jej nauk i doświadczenia , zastanawiam się jak by podeszła do takiej czy innej sprawy i wierzę ,że kiedyś się z Nią spotkam.

2 komentarze:

  1. Ja tez ciągle powołuję się na moją babcie. Też urodzila się w 18 wieku i wiem że sie jeszcze zobaczymy. Wazne dla nas były nasze babcie.***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję ,że dla swoich wnusiów też będę taką babcią , którą się pamięta

      Usuń