babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 5 listopada 2017

5.11.2017 Chwila prawdy

czyli obiecane fotki . Jak pisałam wczoraj , mój wyrób jest pewną interpretacją ( z powodu nie znajomości języka włoskiego ) . Ale niech tam , następny egzemplarz będzie zrobiony jak trzeba , bo już wiem na czym polega błąd.



A tu oryginał - daleko mojemu do tego , ale pocieszam się tym ,że następny będzie jak trzeba . No i nie mam takiego manekina do prezentacji więc użyłam do tego celu wazonu


I jeszcze taki jesienny akcencik - zrobiłam wczoraj w trakcie pracy w ogródku .

I co by tu jeszcze ... Drzwi do szafy pomalowane . Zdziwiliśmy się , ale farba jest prawie identyczna jak ta na ścianie , nie wprawione oko nie dostrzeże różnicy . I zadziwiająco szybko schnie , wystarczyło ledwie 15 minut .

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. W każdym razie nadaje się do noszenia a to już dużo . dziękuję za uznanie

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! "Super" to może trochę za dużo , ale i tak jestem zadowolona z efektu.

      Usuń