babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

sobota, 25 listopada 2017

25.11.2017 Podpadnę

mojej przyjaciółce , ale wymyśliłam stół biało - szaro-czarny . Z użyciem kamieni i świeć oraz czarnych serwetek i świątecznej zastawy z czarnym wzorem . A podpadnę bo nie lubi czarnego koloru nawet w formie dodatków . Ciągle mi marudzi ,że ubieram się na czarno. Ale jak lubię mroczne klimaty a czerń jest fascynująca więc na pewno się z nią nie rozstanę . W swoim czasie pokażę co wymyśliłam. 
Tak poza tym , to ogarnęłam chatkę , zrobiłam zakupy ( akurat nie w tej kolejności ) odebrałam płyty i tylko po avon nie zdążyłam . Trudno , odbiorę w poniedziałek. Pzrygotowałam też sobie deser na jutro , znaczy bazę do deseru z nasion chia . Jeszcze nigdy nie robiłam , więc jak coś nie wyjdzie to mam w zanadrzu plan B czyli owocowe tiramisu . Jutro upiekę cisto drożdżowe i jakiś chlebek , a zapas wina jak zawsze mamy pokaźny więc spotkanie na pewno będzie udane . 
Popołudnie poświęciłam na ratowanie gablotki od kamieni i jak na razie wygląda na to, że się uda , choć może idealne nie będzie . Więcej z tym roboty niż myślałam na początku , ale chyba dam radę . 
Jako podkładu użyłam farby do szkła , po wyschnięciu nałożyłam warstwę zwykłej farby akrylowej do decoupagu . Niestety wyszły przy tym nierówności z podkładu . Ta farba do szkła jakaś dziwna się okazała , nie równo się nakłada . Będzie trzeba domalować jeszcze z dwie warstwy akrylu. 
Aha , nowy album Bleckmore's Night jest super. Na pierwszej płycie są najlepsze utwory z wszystkich wydanych płyt ( z okazji 20-lecia ich istnienia ) , na drugiej też kilka kawałków z płyt i wersje instrumentalne . Świetne , z przyjemnością słuchałam przy pracy.

2 komentarze:

  1. Dekoracja z czarnymi elementami mnie zaciekawiła zrób zdjęcie. Moje muzyczne klimaty są inne. Teraz w Italii czesto słucham starych dobrych wloskich piosenek i arii operowych. Jest taka muzyczna wstawka " Przeboje Millenium ".Spokojnej mniej pracowitej niedzieli.***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę ,że Bleckmore's Night by Ci się spodobał ; inspiracja muzyką dawną i dużo w tym brzmień renesansowych .Naprawdę fajna i w sumie łagodna muzyka. Zdjęcia zrobiłam , wstawię coś jutro.

      Usuń