babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 22 listopada 2017

22.11.2017 Sprawy babusine

Sezon świąteczny w pełni - zamówień coraz więcej . I dobrze , może choć trochę  odrobimy zastój z pozostałych miesięcy. Oczywiście za pięknie być nie może i zawalają zamówienia co poniektórzy. 
Z innych tematów , to zamówiłam parę drobiazgów na Robótkę , reszty poszukam na miejscu.  W domu zabrałam się za uszycie pachnących lawendą torebek . Sporo tego wyszło , będę rozdawać jako prezenty. Szafa pachnie ,że aż miło. 
Zaszaleliśmy dzisiaj; w lidlu było mnóstwo drewnianych zabawek . Kupiliśmy więc na prezent dla najmłodszego wnusia. Dla starszego mamy już od dawna klocki lego -technic ; dziadek zbierał zestawy odkąd mały się na świecie pojawił . Technic to jednak seria dla starszych dzieci od 7 lat w zwyż . Tyle to wnusiu jeszcze nie ma , dopiero skończy w lutym , ale to już blisko więc klocki może dostać . Dla wnusi mamy też lego , ale z superbohaterką . Czyli prezenty dla wnucząt już mamy . Ale to jeszcze nie wszystko . Przechodziłam dziś koło sklepu ogrodniczego i oczywiście zajrzałam , bo tam już bardzo swiątecznie ; choinki , światełka, bombki i wszystko co tylko można sobie zamarzyć . Zmienił się personel w sklepie , jest więcej kobiet i od razu to widać po wystawach. Zadbane , zmieniają się wraz z porami roku i przyciągają wzrok. Oczywiście nie odmówiłam sobie zakupu i gdyby nie głos rozsądku to kupiłabym ich drugie tyle. Oczywiście wszystkie szklane. Tym razem same białe i biało- srebrne . Są naprawdę śliczne . Na pewno jeszcze coś dokupimy , bo my tak mamy . Kupujemy szklane , bo mają się potłuc , żeby było miejsce na nowe. Tyle, ze jakoś słabo się tłuką przez co mamy całą górę ozdób choinkowych , których nawet już wszystkich naraz nie zawieszamy na choinkę , bo się nie mieszczą. Wypatrzyłam śliczne białe drzewko z lampkami diodowymi i od razu mi się dekoracja w biurze zwizualizowała. Nawet zrobiłam fotkę , ale nie wiem co na to ta nasza młodzież . Czy będzie chciała taką nowocześniejszą ozdobę czy raczej tradycyjną . I znów wyszło o świętach ... Ja jednak mam kota na tym punkcie.  

2 komentarze:

  1. Tski kot to piekny kot. Dziś juz widzialam świecące wystawy z choinkami i szopkami. Moze jakieś fotki tez zrobię. ***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrób koniecznie , może mi jakiś nowy pomysł zaświta jak zobaczę .

      Usuń