babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 29 września 2017

29.09.2017 LUCIA !!! Wpis specjalnie dla Ciebie !

Dziękuję ! Dziękuję ! Dziękuję ! Dziękuję ! Dziękuję !  Dziś odebrałam przesyłkę od Ciebie ! Te gazetki są przecudne ! Super pomysły na różne drobiazgi i nawet dość czytelne - jak dla kogoś kto nie zna włoskiego. Na razie obejrzałam je kilka razy , w szczegóły będę się wgłębiać stopniowo . I już wiem od czego zacznę ; ślicznego, retro - kapelusika . I wiesz co ; wysoko mi poprzeczkę postawiłaś . Niektóre wzory wyglądają na bardzo skomplikowane . A moja wnusia na pewno ucieszy się na tulistworki - też takie znalazłam.  
Mnóstwo buziaczków z podziękowaniami ! 

2 komentarze:

  1. Kochana tak się cieszę że przesylka dotarła. Jeszcze się nie denerwowalam znajac obie poczty. Ale był już czas. I cieszę się że wzory Cię zainspiruja. Jak napisałaś że masz sporo wloczki to pomyslalam o tym żeby Ci podesłać włoskie pomysly.Wloszki są bardzo dobre w haftach dzierganiu i koronkach. Miłego pracowitego odpoczynku i czekam na fotki. Buziaki. I dziękuję za osobisty wpis.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia to pewnie nie prędko będą , bo najpierw muszę ogarnąć nazewnictwo, żeby w ogóle coś zrobić

      Usuń