babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 3 stycznia 2016

3.01.2016 Skończyły się dobre czasy

jutro znów do pracy na pełnych obrotach - z przerwą na Trzech Króli . Zły pomysł , bo i tak ten dzień nic nie wnosi poza chaosem. Jak wolnego nie było to i tak kto chciał , szedł do kościoła . 
Dziś lenistwo totalne . Przed telewizorem , albo z muzyką w tle.  I dobrze , bo jak znam życie to telefon jutro będzie się robił czerwony i od razu ruszymy pełną parą . 
W sumie energii mi dziś nie brakowało , ale świadomie odpuściłam sobie wszelkie zajęcia . Przyjdzie czas i na nie . Mężuś trochę oglądał filmy, trochę porządkował pliki w komputerze i właściwie to wszystko. Dobrze jednak ,że od czasu do czasu można sobie pozwolić na taki luz , a wszelką działalność ograniczyć do rzeczy naniezbędniejszych .  
Znalazłam w necie niesamowitą sukienkę dla wnusi , ale mam wątpliwości czy ją kupować ; mała ma ciuchów całe mnóstwo.  Może jednak skuszę się na rozmiar większą ? 

2 komentarze:

  1. Oczywiście, że kup. Sukienek nigdy za wiele. Może być większa :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak pomyślałam i zamówiłam , większą , a jest niesamowita - jak ją zobaczyłam to od razu skojarzyła mi się wikińska księżniczka.

      Usuń