babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

sobota, 31 października 2015

31.10.2015 Foto i nie tylko

Pokażę moje zakupowe szaleństwo . Najpierw prezent dla wnusi  ; komplecik złożony z bluzeczki , spódniczki i torebki .Piękny turkusowo - czarny zestawik . Do kompletu kupiłm jej jeszcze grafitowe rajstopki w grube prążki . A najważniejsze, że nie jest różowy . Różu wszędzie pełno , aż do przesady , zdecydowanie turkus z czarnym wypada ciekawiej.

I moje torebkowe szaleństwo - plecaczek do złudzenia przypominający skórkową kurtkę . Na zdjęciu po lewej w oryginale , jednak ten wielki złoty napis nie specjalnie mi się spodobał więc zdjęłam część liter. Zostawiłam tylko swoje inicjały i według mnie od razu prezentuje się lepiej . Zabrałam go dziś na zakupy i do pracy . Ta wstawka tylko na zdjęciu jest różowa , naprawdę ma kolor intensywnie czerwony . Tak mi się spodobał ,że nie mogłam się oprzeć . I ma jeszczę i tę zaletę ,że jest pojemny .


A poza tym to dzień jakoś spokojnie dziś mija , wszystko robię bez pośpiechu - poranne zakupy, biurowe sprawy , obiad i co sobotnie ogarnianie chatki . 
Na jutrzejsze święto kupiłam chryzantemy w doniczkach , w delikatnym kremowym kolorze . Nie wiem czemu przyjęło się ,że to kwiaty cmentarne . Są piękne i chętnie postawiłabym je na stole w bukiecie . Może nie w "kryształowym wazonie" jak w piosence , bo kryształów nie znoszę ale w grubym , przezroczystym szkle.  
Wieczór leniwy , mężuś ogląda w necie jakiś film dokumentalny o Templariuszach , płoną świece i pachnący kominek . Dzieci zapukały do drzwi zbierając cukierki . Nie dałam , bo po prostu nie mam w domu cukierków i chyba bym nie dała . Nie honoruje celtyckich  świąt  bezmyślnie przenoszonych na nasz grunt , bez cienia refleksji , choć kultura celtycka jako taka jest ciekawa i nie stronię od poznawania jej jeśli tylko trafia mi się  okazja po temu . 
Jutro planujemy odwiedzić cmentarze , jak każe tradycja , a potem spotykamy się na kawie u teściowej . Od lat tak świętujemy . To już rodzinna tradycja równa tej bożonarodzeniowej . 


2 komentarze:

  1. Wnusia będzie wystrojona, że hej i te motywy sowy takie symbole mądrości , fajnie :) .Plecaczek ciekawy i dobrze że pozbyłaś się tego metalu , będzie zawsze lżej . Nasze torebki są za ciężkie , tyle tego nosimy , bo wszystko musi być pod ręką . Ja z niczym nie nadążam , nie wiem , czy prędkość mi zmalała , czy stara się zrobiłam :) Czy za dużo chcę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mam , ale powody są chyba wszystkie trzy , które wymieniłaś

      Usuń